امام جمعه حاجی‌آباد گفت: این ملت انقلابی گنده تر از ترامپ را پشت سرگذاشته و رجز‌خوانی ترامپ مرگ استکبار را رقم خواهد زد . به گزارش پایگاه خبری پیارم حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته، با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ علیه رئیس جمهور اسلامی ایران طی سخنانی اظهار داشت: ...

امام جمعه حاجی‌آباد گفت: این ملت انقلابی گنده تر از ترامپ را پشت سرگذاشته و رجز‌خوانی ترامپ مرگ استکبار را رقم خواهد زد .

به گزارش پایگاه خبری پیارم حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته، با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ علیه رئیس جمهور اسلامی ایران طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و آبادانی قطعا دشمنی‌های زیادی را در پیش خواهد داشت و تاکنون نیز از سختی‌ها و دشمنی‌های عمیق تر از ترامپ و امثال ترامپ گذر کرده است .

مختاری افزود: ملت انقلابی ایران همه هیمنه دشمنان بویژه آمریکای جنایتکار را شکسته و منطق نظام سلطه را به چالش کشیده است و به شرط عمل به وظیفه و ایمان و عمل صالح شما مردم انقلابی و وعده نصرت الهی روز مرگ استکبار فرا خواهد رسید.

 

وی افزود: به حول قوه الهی، رجز‌خوانی ترامپ مرگ استکبار را رقم خواهد زد و تاریخ به وضوح نشان می‌دهد که این ملت انقلابی گنده تر از ترامپ را پشت سرگذاشته و خواهد گذاشت و  به تعبیر مقام معظم رهبری «گنده‌تر از ترامپ مردند و دفن شدند، استخوان‌هایشان پوسید اما روز به روز بر اقتدار انقلاب اسلامی ایران در دنیا افزوده می‌شود».

 

امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به دیدار با وزیر امور خارجه و سفرای کشور اذعان داشت: ایشان در این سفر نکات مهمی را اشاره کردند و تاکید کردند: «کار اصلی دستگاه دیپلماسی کشور حفظ و تامین منافع ملی است» و وزارت امور خارجه و سفرا تا آنجا که می‌توانند با کشورهایی که اهل تعامل هستند، تعامل کنند تا بعضی از منافع حفظ یا ایجاد و تامین شود اما دستگاه دیپلماسی با کشورهایی که گستاخی می‌کنند و اهل تعامل و گفتگو نیستند تقابل کنند.

 

وی در تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: آن جایی که بستر، بستر تعامل هست باید تعامل کرد، کشورهایی غیر از آمریکا و اروپا هستند که با ایران منافع مشترک دارند و می‌شود با آنها تعامل کرد اما طرف مقابل وقتی کشورهای گستاخی همچون آمریکا که عهدشکن و پیمان شکن هستند است چه در میدان فیزیکی و چه سر میز مذاکره  بایستی تقابل کرد و دستگاه دیپلماسی در مواجهه با نظام سلطه و استکبار باید اهل تقابل باشند و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را در مقابل با دشمنان به نمایش بگذارند.

امام جمعه حاجی اباد طی سخنانی با اشاره به گرامیداشت اقامه اولین نماز‌ جمعه تهران به فرمان حضرت امام‌خمینی(ره)و توسط آیت‌الله طالقانی، نماز‌جمعه را سنگر مستحکم ولایت فقیه خواند و اذعان داشت: نماز ‌جمعه سنت حسنه وجود مقدس پیامبر‌اکرم(ص) و اهلبیت(ع) است که برای احیاء دل و جان جامعه اسلامی و رشد‌ و بالندگی بینش اسلامی و تبیین دین و سیاست پایه‌ریزی شد.

 

مختاری در ادامه ضمن تبریک این روز خدمت مجموعه دفتر نماز جمعه تهران، استان، این شهرستان و سراسر کشور خاطر نشان ساخت: نماز جمعه امروز کانون معنویت، محل رشد، تعالی بینش سیاسی و اجتماعی ملت ایران‌ اسلامی، مرکز هوشیاری و آگاهی بخشی به مردم است، مجموعه‌ای که در صدر انقلاب تصورات اعتقادی و نفاق منافقین را رسوا کرد، نهادی که در دوران دفاع مقدس محل اعزام رزمندگان و معراج شهداء بود و تا کنون برکات فراوانی از این نهاد مبارک نصیب نظام و انقلاب شده است.

 

 

امام جمعه حاجی‌آباد تصریح کرد: دستگاه‌دیپلماسی باید برای تامین منافع‌ اقتصادی کشور وارد تعامل با کشورهای آسیا و آمریکای لاتین شود و هر سفیر ایران باید یک رایزن اقتصادی برای ایران در کشورهای خارجی که مشغول کار هستند باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68552

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.