دکتر مهریاری معاون دفتر توسعه ایمنی و حریم راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: راه ها نقشی اساسی در توسعه هر منطقه دارند به گزارش پیارم حاجی آباد ُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در دیدار با دکتر مهریاری معاون توسعه ایمنی و حریم راه سازمان راهداری و حمل و نقل ...

دکتر مهریاری معاون دفتر توسعه ایمنی و حریم راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: راه ها نقشی اساسی در توسعه هر منطقه دارند

به گزارش پیارم حاجی آباد ُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در دیدار با دکتر مهریاری معاون توسعه ایمنی و حریم راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه شهرستان حاجی آباد دروازه ورودی استان هرمزگان است اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان حاجی آباد در کنار جاده ترانزیت و حجم بالای تردد ُ لزوم پیگیری و حل مشکل ترانشه از اهمیتی بسزایی برخوردار است.

فرماندار حاجی آباد در ادامه با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان گفت: از مشکلات فراروی جذب گردشگر و فروش صنایع دستی و تولیدات روستایی مشکلات حوزه راه است که امیدواریم با رفع آن شاهد توسعه و رونق روستاها باشیم.

جهانگیری در خصوص ایمنی راهها به روستاهای همجوار جاده تراتزیت از جمله روستاهای گهکمُ سرچاهان و باغات اشاره کرد و خواستار تمهیدات لازم جهت روشنایی این روستاها شد.

پروژه ورودی شهر حاجی آبادُ راههای روستایی ُ برق تونل تنگ زاغ و ایمنی راهها از موضوعاتی بودند که در این نشست بررسی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70495

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.