امام جمعه احمدی
امام جمعه شهر سرگز احمدی راه را از عمده ترین مشکل منطقه احمدی عنوان کرد و افزود: اگرراه ارتباطی برای مردم احداث شود سایر خدمات به دنبال آن می آید. به گزارش پیارم حاجی آباد، کوهشاه احمدی یکی از مناطق شهرستان حاجی آباد می باشد که مردمان آن با کمترین امکانات و در نج و سختی ...

امام جمعه شهر سرگز احمدی راه را از عمده ترین مشکل منطقه احمدی عنوان کرد و افزود: اگرراه ارتباطی برای مردم احداث شود سایر خدمات به دنبال آن می آید.
به گزارش پیارم حاجی آباد، کوهشاه احمدی یکی از مناطق شهرستان حاجی آباد می باشد که مردمان آن با کمترین امکانات و در نج و سختی زندگی می کنند، و تا کنون از هیچ گونه امکانات رفاهی از جمله راه ارتباطی مناسب و آب شرب، بهداشت، مسکن و مدرسه برخوردار نبوده اند.

دهستان کوهشاه با وجود منابع طبیعی بکر که سر شار از گیاهان دارویی مثل بادام کوهی آویشن و دارای معادن فراوان مثل کرومیت آهن دولومیت و معدن نمک و رودخانه نمک و باغات فراوان می باشد ولی متاسفانه مردم این بخش هیچ سهمی از این منابع خدادادی نمی برند  و مردم به علت نبود جاده آسفالت هیچ کدام از محصولاتشان را نمی توانند به فروش برسانند.

کوهشاه احمدی از بعد از انقلاب تا کنون هیچ گونه امکاناتی آنجا برده نشده است و کلنگ زنی هایی هم شده ولی تقریبا بعضی از پرو›ه ها به دلایل نبود اعتبار متوقف شده است و مردم این دهستان نه آب شرب مناسب دارند و خانه های اکثر آنها گپری می باشد و سرویس بهداشتی ندارند.

در این دهستان اکثر بچه ها از نعمت درس بی بهره هستند به دلیل اینکه در این بخش مدرسه ای وجود ندارد و مردم این بخش در سخت ترین شرایط زندگی می کنند، کوهشاه یکی از فقیر ترین مناطق کشور می باشد که مردم مثل صد سال پیش زندگی می کنند.

مشکل دیگر منطقه کوهشاه عدم آنتن دهی تلفن همرا و شبکه های تلویزیونی می باشد که مسئولین تا کنون هیچ گونه اقدامی در این زمینه نداشته اند.

راه موصلاتی از عمده ترین مشکل بخش احمدی است

حجت الاسلام واالمسلمین منصوری امام جمعه شهر احمدی در سرکشی از روستاهای این بخش بیان کرد: یکی از مشکلات روستاهای بخش احمدی، دبستان این روستا استیجاری است که درخواست های زیادی شده ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است وبعضی از مساجد روستا برق ندارند که باید پیگیری صورت گیرد تا این مشکلات مرتفع بشود.
منصوری با اشاره به پتانسیل های روستا واشتغال زایی افزود: با توجه به پتانسیل های زیادی که جهت اشتغالزایی در احمدی وجود دارد و با مسئولین مردم در روستاها می مانند و به شهرها مهاجرت نخواهند کرد.
امام جمعه احمدی تصریح کرد: مشکل آنتن دهی تلفن های همراه، آب آشامیدنی سالم، دریافت شبکه های تلویزیونی وراه مناسب وآسفالته از جمله خواسته های بحق مردم کوهشاه احمدی می باشد.
منصوری یادآور شد: مشکل راه ارتباطی مناسب و یکی از پروژ های راه سازی که قرار بود از حسن آباد تا کلیتوئیه به طول ۳۸کیلومتر تا پایان ۹۶به بهره برداری برسد فقط ۹کیلومتر آن تا چاله مورت آسفالت شده ومابقی بلاتکلیف مانده است شواهد از این قراره که این پروژه فعلا تعطیل است.
وی در ادامه افزود: مردم دیگر امیدی به تکمیل این راه آن ندارند این پروژه یکی از پروژه هایی بود که توسط استاندار سابق آقای جادری در سال ۹۴کلنگ زنی شد ونه این پروژه ونه پروژه مازگرد تکمیل نشده و هردو نیمه تمام است.
امام جمعه احمدی گفت: بخش احمدی یکی از بزرگترین ومحروم ترین بخش های شهرستان وحتی استان وکشور است که نیاز به توجه ویژه مسئولین را می طلبد که مشکلات مردم این منطقه برطرف کنند واقعا کوهشاه احمدی درتمام زمینه ها از امکانات رفاهی وعمرانی محروم می باشد که باگذشت ۳۹سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مناطقی هستند که مردمان آن با کمبود امکانات روبروهستند وخواسته به حق مردم منطقه است.
وی از مسئولین در خواست رفع مشکلات مردم منطقه احمدی بخصوص دهستان کوهشاه تلاش وهمت ویژه داشته باشند.
منصوری راه را از عمده ترین مشکل منطقه احمدی عنوان کرد و افزود: اگرراه ارتباطی برای مردم احداث شود سایر خدمات به دنبال آن می آید.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66839

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.