فرمانده و معاونت های تخصصی سپاه حاجی آباد با رییس دادگستری و دادستان جدید حاجی آباد دیدار در خصوص مشکلات و معضلات شهرستان با هم به گفتگو پرداختند. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد ضمن تشکر از زحمات حاج آقا صادقی از آمادگی مجموعه سپاه حاجی آباد برای همکاری و هم افزایی بیشتر با دستگاه قضایی شهرستان خبر داد و افزود: مجموعه اطلاعات سپاه حاجی آباد بصورت ویژه به روند تکمیل و جمع بندی پرونده های قضایی کمک خواهد کرد و گشت های رضویون و کمیته مصلحین نیز درکنار مجموعه ناجا به دستگاه قضایی کمک خواهند کرد.سرگرد میرزاده ابراز امیدواری کرد جهت پیشگیری از وقوع جرایم در طرح تحول محلات با رویکرد ارتقای شاخص های چند گانه مشترک باکمک ریاست دادگستری و امام جمعه و فرماندارو سایر نهادها اقداماتی موثر صورت خواهد گرفت.
ریاست جدید دادگستری ودادستان جدید شهرستان حاجی آباد نیز از همکاری های ویژه سپاه و دستگاه قضایی در کنار همکاران ناجا در آینده خبر دادند و ضمن تشکر از زحمات مجموعه سپاه وبسیج شهرستان بویژه گشت های محله محور رضویون ابراز امیدواری کردند این همکاری ها و هم افزایی ها موجب خدمت ارزنده تری برای مردم ولایتمدار شهرستان باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70667

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.