فرمانده سپاه حاجی آباد به مناسبت هفته قوه قضائیه با رییس، دادستان ،قضات وکارکنان دادگستری شهرستان حاجی آباد دیدارکرد. ...

به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، سرگرد پاسدار محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حاجی آباد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، دکتر بهشتی را عالمی فرزانه و اندیشه وی را الگویی تمام عیار در جامعه امروز دانست و گفت : وجود دستگاه قضا و عدالت آن در صدور احکام قضایی زمینه ساز ایجاد جامعه سالم است.

وی هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا دانست و گفت: تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی،شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند وظیفه همه ماست.

سرگرد میرزاده افزود: به‌ لطف خدا قضات دادگستری شهرستان نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق‌طلبی آنان دارد.

فرمانده سپاه حاجی آباد خدمات رئیس دادگستری، دادستان و مجموعه قضات گرانقدر دادگستری در ایجاد امنیت پایدار و تشکیل کارگروهای پیشگیری از وقوع جرم، تسریع در اجرای احکام، برخود قاطع، با صلابت و با سرعت در برابر ناهنجاری های جامعه قدردانی کرد.

حجت الاسلام صادقی: رئیس دادگستری حاجی آباد

در ادامه حجت الاسلام صادقی رئییس دادگستری حاجی آباد اظهار داشت : تحقق عدالت و اجرای عدالت در جامعه اسلامی از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی که با تقدیم خون هزاران شهید این امر محقق شد و دستگاه قضایی در قبال این مسئله مهم احساس وظیفه می کند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی نهادی بوده که عمده اهدافش در راستای احقاق حقوق مردم بوده و به عنوان ملجإ و پناهگاه مردم مظلوم نیز به شمار می‌رود که توانسته اعتماد عمومی را نیز به خود جذب نماید  و براساس قانون وظایفی بر عهده دارد که باید به آنها عمل کند.

صادقی به رضایتمندی مردم شهرستان از عملکرد دستگاه قضایی اشاره و افزود: رعایت حقوق مظلوم و جدیت و پشتکار در اجرای قانون و برخورد با متخلفان باعث رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی شهرستان شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی دادستان حاجی آباد

حجت الاسلام ابراهیمی  دادستان شهرستان حاجی آباد  افتخار دستگاه قضایی را تقدیم شهدایی همچون شهید بهشتی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب برشمرد و افزود: امیدواریم همه ما رهروی راستین برای شهدای گرانقدر بخصوص شهید مظلوم آیت اله بهشتی باشیم.

وی در ادامه گفت: سلامت اداری هر کشور وابسته به قوه قضائیه و دستگاه قضایی مسئول برقراری آن می باشد که در سالهای بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز این موضوع همیشه ساری و جاری بوده اس.

دادستان حاجی آباد همکاری و همدلی بین مسئولان شهرستان و دادگستری را مثال زدنی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که این موضوع باعث پیشرفت شهرستان خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69765

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.