حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: مهار آسیب‌های اجتماعی مهمترین ماموریت بهزیستی است. به گزارش پیارم حاجی آباد،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات مجموعه‌ بهزیستی شهرستان قدردانی و با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی نیازمندان واقعی هستند اظهار کرد :خدمت به معلولین و نیازمندان عبادت ارزشمندی است ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: مهار آسیب‌های اجتماعی مهمترین ماموریت بهزیستی است.

به گزارش پیارم حاجی آباد،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات مجموعه‌ بهزیستی شهرستان قدردانی و با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی نیازمندان واقعی هستند اظهار کرد :خدمت به معلولین و نیازمندان عبادت ارزشمندی است و بهزیستی وظیفه سنگینی در حمایت از خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب دارد .

فرماندار حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: نگاه دولت در عرصه بهزیستی توانمندسازی مددجویان است.

جهانگیری در ادامه بر توانمندسازی خانواده های تحت پوشش تاکید و افزود: توانمندسازی خانواده‌ها ، ایجاد شغل و معیشت پایدار برای خروج افراد از چرخه حمایت بهزیستی و عاملی برای عزت نفس بخشیدن به این افراد است.

وی خاطرنشان کرد:بهزیستی یکی از نهادهای مهم رفاهی و اجتماعی است که پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان یکی از اقدامات مهم دولت در راستای خودکفایی مددجویان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71958

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.