جانشین سپاه حاجی آباد در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم گفت: قطعا کسانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده‌اند، در دامن خانواده‌هایی مومن و خداجو پرورش یافته‌اند و همه اعضای خانواده در اجر این شهادت شریک هستند.. به گزارش پیارم حاجی آباد، بهزاد امامدادی، جانشین ناحیه حاجی آباد ...

جانشین سپاه حاجی آباد در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم گفت: قطعا کسانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده‌اند، در دامن خانواده‌هایی مومن و خداجو پرورش یافته‌اند و همه اعضای خانواده در اجر این شهادت شریک هستند..
به گزارش پیارم حاجی آباد، بهزاد امامدادی، جانشین ناحیه حاجی آباد که به مناسبت هفته بسیج سازندگی در منزل شهید مدافع حرم، عبدالحمید سالاری، در سیرمند حضور یافته بود، افزود: همه تلاش انسان در طول تاریخ، رسیدن به کمال مطلوب بوده و شهدا این اقدام را با سرعت و اطمینان تمام انجام دادند.
جانشین ناحیه حاجی آباد تاکید کرد: قطعا کسانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده‌اند، در دامن خانواده‌هایی مومن و خداجو پرورش یافته‌اند و همه اعضای خانواده در اجر این شهادت شریک هستند.
امامدادی با بیان اینکه در هر زمانی به فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس نیاز داریم افزود: فرهنگ دفاع از حرم مبتنی بر ایثار و از خودگذشتگی، تقدم منافع جمعی به منافع فردی، آخرت‌گرایی و خداباوری و ایثار و اخلاص است که همه ما به اینها نیازمندیم.
شهید عبدالحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان و از این شهید گرانقدر دو فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67875

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.