دو ورزشکار از شهرستان حاجی آباد در قالب تیم منتخب کاراته جمهوری اسلامی ایران راهی قاره سبز شدند. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، دو ورزشکار از شهرستان حاجی آباد به نامهای سینا قلی زاده و امیرحسین سالاری در رشته ورزشی کاراته سبک کیوکوشین و رده سنی جوانان در معیت تیم منتخب کاراته کیوکوشین جمهوری ...

دو ورزشکار از شهرستان حاجی آباد در قالب تیم منتخب کاراته جمهوری اسلامی ایران راهی قاره سبز شدند.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، دو ورزشکار از شهرستان حاجی آباد به نامهای سینا قلی زاده و امیرحسین سالاری در رشته ورزشی کاراته سبک کیوکوشین و رده سنی جوانان در معیت تیم منتخب کاراته کیوکوشین جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات بین المللی کاراته کیوکوشین که ۵ لغایت ۷ آبان ماه (۲۷ لغایت ۲۹ اکتبر) در مینسک پایتخت کشور بلاروس برگزار میگردد، اعزام گردیدند.

شایان ذکر است که مسابقات بین المللی کاراته کیوکوشین کشور بلاروس با حضور بیش از  ۱۰ کشور از جمله روسیه، بلاروس، اکراین، لهستان و ایران در مورخه ۵ لغایت ۷ آبان(۲۷ لغایت ۲۹ اکتبر) در کشور بلاروس برگزار میگردد و از جمهوری اسلامی ایران ۲۴ کاراته کار از جمله سینا قلی زاده و امیرحسین سالاری از شهرستان حاجی آباد و ۴ سرپرست و مربی به این مسابقات اعزام گردیدند.

جامعه ورزشی شهرستان حاجی آباد آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی از جمله ورزشکاران اعزامی از این شهرستان در مسابقات فوق دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65770

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.