فرماندار حاجی آباد در جمع مردم دهستان گفت: دولت به دنبال ایجاد زیرساختهای مناسب اقتصادی برای خودکفایی روستائییان است و پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از وظایف دستگاههای اجرایی است. ...

به گزارش پیارم،ُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد عصر دیروز در نشست با اهالی روستای دهستان بالا از توابع بخش مرکزی اظهار کرد:پیگیری مشکلات مردم از جمله وظایفی است که دولت تدبیر و امید بر دوش مدیران دستگاههای اجرایی نهاده است و دیدارهای مردمی در راستای پیگیری و حل مشکلات برگزار می شود.
جهانگیری در ادامه با اشاره به شرایط کشور و تحریم ها گفت: از اوایل انقلاب اسلامی ُ دشمنان با ترفندهای مختلف ُ مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده اند اما ملت ما با دست خالی و با رهمنودهای امام راحل (ره) در برابر دشمنان ایستادند و ۸ سال جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند . پیروزی در برابر تمام ابرقدرتهای جهان ُ توانمندی و بزرگی ملت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد . ملت ما آزادی خواه و به دنبال عزت و سربلندی است و به سادگی در برابر زورگویان کوتاه نمی آید .
فرماندار حاجی آباد ادامه داد : امروزه دشمن ُ بعد از همه ناکامی ها خود در برابر ملت ایرانُ جنگ اقتصادی را شروع و کشور را در شرایط تحریم قرار داده است ُ دشمن فکر می کرد که با ایجاد این شرایط ُ دولت دوام نمی آورد اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش شبانه روزی تیم اقتصادی دولت ُ اقتدار نظام برای دشمنان ثابت شد .
وی با بیان عملکرد دولت افزود: انجام امور عمرانی و خدمات رسانی به مردم در شرایطی که فروش نفت کاهش یافته و درآمد دولت متکی به داخل است بسیار سخت است اما مدیران دستگاههای اجرایی با همه سختی تلاش شبانه روزی را از وظایف خود می دانند .
نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد: با تعامل و همکاری تیم اجرایی شهرستان در حوزه عمرانی در بخش های راهسازی ُ آبرسانی و گازرسانی و … اقدامات خوبی انجام شده است . بیشترین اعتبارات استان در حوزه گازرسانی متعلق به شهرستان حاجی آباد بوده است که به زودی کلنگ گازرسانی به ۱۱۵ روستا در شهرستان زده خواهد شد و همچنین تلاش می شود که گازرسانی به این روستا در هفته دولت افتتاح شود.
وی در ادامه در خصوص مشکل نوسان برق روستای دهستان بالا گفت: براساس مکاتبات صورت گرفته امیدواریم تا سال آینده پست برق احداث و مشکل برق شهرستان حل شود.
جهانگیری تاکید کرد: اداره آب و فاضلاب روستایی مشکل توزیع آب را رصد و رفع کند. همچنین اداره برق اصلاح شبکه داخلی برق روستا را در اولویت کاری خود قرار دهد که مشکل قطعی برق تا احداث پست برق مدیریت شود.
فرماندار حاجی آباد خواستار رعایت عدالت آموزشی در مدارس شهرستان شد و افزود: اگر بخواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم باید به مساله بنیادین آموزش توجه کنیم و قطعا آموزش و پرورش برنامه آموزشی معلمان را در اولویت برنامه های خود قرار می دهد.
وی در خصوص مجوز چاههای آب غیرمجاز تصریح کرد: ضمن رعایت قانون تلاش می شود که چاههای آب کشاورزی پلمپ نشوند چرا که باید زمینه اشتغال در روستاها باشد که از حاشیه نشینی و معضلات اجتماعی در شهرها جلوگیری شود. انتظار است که مردم مجوزهای لازم را دریافت کنند و در مصرف منابع ملی دقت کافی را داشته باشند تا نسل های آینده نیز از آن بهره مند شوند.
فرماندار حاجی آباد بر شانه سازی راه روستایی دهستان بالا تاکید کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت حضور پزشک در درمانگاه روستا شد.
وی افزود: با توجه به دغدغه جهاد کشاورزی و حفاظت منابع آب در خصوص کمبود آب کشاورزی بنا داریم در صورت تامین اعتبار ُ سد این روستا را احداث کنیم.
جهانگیری ضمن تشکر از مردم در انتخابات سال ۹۶ و مشارکت ۹۸ درصدی گفت: انقلاب ما با خون هزاران شهید به دست آمده است و شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69929

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.