کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان‌ گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر روزهای تاریخی است که حاوی درس‌هایی ماندگار است که باید بازگو شود تا همه نسل‌ها با آن آشنا شوند. به گزارش پیارم، سرهنگ بیژنی کارشناس مسائل  سیاسی در جمع پاسداران و بسیجیان حاجی آباد گفت: در دفاع مقدس جوانان ما جانانه از ...

کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان‌ گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر روزهای تاریخی است که حاوی درس‌هایی ماندگار است که باید بازگو شود تا همه نسل‌ها با آن آشنا شوند.

به گزارش پیارم، سرهنگ بیژنی کارشناس مسائل  سیاسی در جمع پاسداران و بسیجیان حاجی آباد گفت: در دفاع مقدس جوانان ما جانانه از کشور دفاع کردند و امروز هم باید جوانان وارد عرصه شوند و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

وی افزود:مقام معظم رهبری در سخنانشان بارها به این نکته اشاره کردند  به جوانان در عرصه اقتصادی اعتماد کنید و مشکلات کشور باید در درون کشور حل شود ما بارها تجربه کردیم که هرجا به سخنان رهبری عمل کردیم پیروز میدان بودیم و امروز هم باید در بحث اقتصادی به جوانان کشور میدان بدهیم.

با اشاره به اینکه شروع جنگ ناجوانمردانه علیه ایران زمانی بود که هنوز کشور بر مشکلات داخلی فائق نیامده‌ بود، افزود: ۲ ابر قدرت آن زمان به پشتیبانی از عراق در جنگ با ایران حضور داشتند و حتی از نظر نیروی انسانی هم برای شکست ما، ارتش رژیم بعثی را تجهیز می‌کردند.

وی  اضافه کرد: آمریکا قراردادهایی که با رژیم پهلوی در تامین تجهیزات نظامی داشت و پول آن را هم گرفته بود را زیر پا گذاشت و تا امروز به مفاد این قرارداد عمل نکرده است.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان‌ با بیان اینکه تجهیزات مدرن دشمنان در مقابل اراده مردم ایران سر تعظیم فرود آورد، گفت: وقتی خرمشهر فتح شد معادلات نظامی دنیا به هم ریخت آنگاه بحث آتش بس مطرح شد.

سرهنگ بیژنی بیان کرد: از تجربیات مهم جنگ این بود که ما هرجا به حرف رهبری عمل کردیم شکست نخوردیم. ‌‌‌                         وی ادامه داد: امروز هم مردم عزیز و هم دولتمردان برای حل مشکلات کشور باید به سخنان رهبری عمل کنیم و از ظرفیتهای درون کشور برای حل مشکلات استفاده کنیم.

سرهنگ بیژنی با اشاره به اینکه پایداری ملت ایران برخواسته از روح  وحدت و ایمان بود، افزود: دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی معادلات جهانی را به هم ریخت.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس بیانگر روزهای تاریخی است که حاوی درس‌هایی ماندگار است که باید بازگو شود تا همه نسل‌ها با آن آشنا شوند.

بیژنی گفت: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان گسترده‌ترین حملات را علیه ایران طراحی و اجرا کردند ولی با این وجود نتوانستند اراده ملت ما را تضعیف کنند.

وی با اشاره به اینکه ایمان و خودباوری رمز پیروزی انقلاب بود،  یادآور شد: آنچه موجب پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی شد اتکا به دین، فرهنگ و تمدن ایران زمین بود لذا برای حفظ دستاوردهای انقلاب نیازمند صیانت از ویژگی‌هایی هستیم که باعث پیروزی ما علیه رژیم منفور گذشته شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70397

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.