به‌تازگی پژوهشگران یکی از بهترین راه‌های برگرداندن و احیای دستگاه ایمنی را کشف کرده‌اند؛ راهی که هم رایگان است و هم برای افراد مسن کاربرد دارد.   به گزارش پیارم به نقل از سرویس دینی جام نیوز، دستگاه ایمنی بدن نه‌تنها از سوی مردم عادی بلکه حتی از سوی برخی پزشکان که ما برای مشاوره ...
به‌تازگی پژوهشگران یکی از بهترین راه‌های برگرداندن و احیای دستگاه ایمنی را کشف کرده‌اند؛ راهی که هم رایگان است و هم برای افراد مسن کاربرد دارد.
IMG14043606

 

به گزارش پیارم به نقل از سرویس دینی جام نیوز، دستگاه ایمنی بدن نه‌تنها از سوی مردم عادی بلکه حتی از سوی برخی پزشکان که ما برای مشاوره سلامت به آن‌ها وابسته هستیم، درست درک نشده است.

 

نشریه آنلاین «Daily Health Post» با چاپ مقاله‌ای نوشت: بسیاری از مردم به ویتامین‌ها و داروهای مصنوعی(بدون توجه به جایگزین‌های طبیعی بهتر) متوسل می‌شوند تا سرماخوردگی خود را درمان و دستگاه ایمنی بدنشان را تقویت کنند اما چرخه بیماری آن‌ها دائماً ادامه پیدا می‌کند.
برای کسانیکه دستگاه ایمنی آن‌ها دچار مشکل شده، راه‌های طبیعی متعددی وجود دارد.

 

به‌تازگی پژوهشگران یکی از بهترین راه‌های برگرداندن و احیای دستگاه ایمنی را کشف کرده‌اند؛ راهی که هم رایگان است و هم برای افراد مسن کاربرد دارد.
تحقیقات نشان داده‌اند که گلبولهای سفید خون که به ایمنی بدن کمک می‌کنند، از طریق روزه‌گرفتن بازسازی می‌شوند.

 

بنابر تحقیقات پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، حداقل سه روز روزه گرفتن، می‌تواند کل سیستم ایمنی بدن را حتی در سالمندان بازسازی کند.
پژوهشگران اعلام کردند که روزه‌ کمک می‌‌کند، سلول‌های بنیادی خون شروع به تولید گلبول‌های سفید کنند که عامل از بین بردن عفونت‌ها در بدن هستند.

 

آن‌ها می‌گویند این اکتشاف می‌تواند به‌طور ویژه به کسانیکه از دستگاه ایمنی ضعیف رنج می‌برند – مانند بیمارانی که دوره شیمی درمانی را طی می‌کنند – کمک کند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24081

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.