مسئول موسسه خیریه علی ابن موسی الرضا(ع) حاجی آباد گفت: پدر علیرضا گفته است که هزینه های هنگفت عمل پیوند کلیه فرزندم  و آزمایشات متعدد و دیگر کارهای پزشکی ، کمرم را شکسته است. ...

عیسی طهماسی پور ، مسئول موسسه خیریه علی ابن موسی الرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار پیارم در خصوص علیرضا فولادی کودک ده ساله حاجی آبادی که هم اکنون در بیمارستان منتظر پیوند کلیه است اظهار کرد: عایرضا چند سال است که با مشکل کلیه مواجهه است که متاسفانه پزشکان تنها راه نجات این کودک را عمل پیوند کلیه عنوان کرده اند.

طهماسیپور افزود: علیرضا  ۱۰ساله در خانواده ای فقیر با پدری کارگر و مادری خانه دار زندگی می کند که ما از طریق مدیر مدرسه مطلع شدیم که علیرضا بخاط مشکل کلیه دچار مشکل است و خانواده وی توان مالی پرداخت هزینه های عمل پیوند را ندارد و این کود نیازمند کمک است و ما توانستیم با این خانواده ارتباط برقرار کنیم و بخش از هزینه عمل را فراهم کنیم ولی متاسفانه تنها ۱۸ میلیون تومان جمع آوری شده است در صورتی که حدود ۳۵ میلیون تومان هزینه عمل این کودک است.

وی بیان داشت:خانواده ی علیرضا بسیار ساده زیست اما در صفا و صمیمت، با امید به آینده تا شاید روزی فرا برسد که هزینه عمل پیوند کودکشان جور شود و این کودک بتواند مثل قبل به آغوش جامعه و خانواده برگردد علیرضا در یک خانواده پنج نفره زندگی می کند و پدرش راننده تاکسی است.

طهماسبپور بیان داشت: هم اکنون علیرضا در بیمارستان کرمان بستری می باشد و منتظر جور شدن هزینه عمل پیوند کلیه می باشد از خیرین محترم خواهشمندیم که در حدتوان هر کمکی از دستتان بر می آید برای بهبود وضع علیرضا انجام دهید.

این پسر۱۰ ساله که تقریباً نیمی از زندگی‌اش را در جدال با بیماری کلیوی بوده، اکنون با گذراندن یک دوره طولانی‌مدت در انتظار پول عمل پیوند کلیه است.

علیرضا فولادی این روزها در بیمارستان کرمان بستری است و منتظر روزی است که مادرش با خبر خوش برگردد و او را به زندگی بازگرداند.

پدر علیرضا راننده تاکسی است و مشکل مالی زیادی دارند ولی متاسفانه برای عمل پیوند کلیه که۳۵ میلیون تومان هزینه اش است فقط توانسته اند ۱۸ میلیون تومان از طریق خیریه علی ابن موسی الرضا(ع) جمع آوری کنند .

این خانواده به۱۸ میلیون تومان وجه نقدر جهت احیا بچه اشان نیازدارند لطفا اگر کسی توان مالی دارد می تواند به شماره حساب خیریه واریز نماید تا جان این پسر بچه نجات پیدا کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67992

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.