امام جمعه حاجی آباد  بیان داشت: امروز آن معلمین عزیزی که این سنگینی بار را روی دوش خودشان احساس می کنند باید تلاش کنند که خروجی آموزش و پرورش یک فرد مومن، انقلابی، فرهیخته و دانشمند و اهل کار و تلاش  و اهل  نو اوری باشد. به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی ...

امام جمعه حاجی آباد  بیان داشت: امروز آن معلمین عزیزی که این سنگینی بار را روی دوش خودشان احساس می کنند باید تلاش کنند که خروجی آموزش و پرورش یک فرد مومن، انقلابی، فرهیخته و دانشمند و اهل کار و تلاش  و اهل  نو اوری باشد.

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هر جامعه به تمدن اسلامی نیاز دارد و همه تمدن ها در دنیا برپایه معرفت شکل  می گیرد وپایه ریزی این تمدن ها بر عهده حوزه های علمیه ، آموزش و پرورش ، دانشگاهها ، دانشجویان ما و معلمین است.

امام جمعه حاجی آباد افزود: معلمین کسانی هستند  که باید نسلی را تربیت کنند برای بستر سازی ظهور حضرت مهدی (عج) و در دین اسلام معلم و مربی جایگاه ویژه ای  دارد.

مختاری بیان داشت: امروز آن معلمین عزیزی که این سنگینی بار را روی دوش خودشان احساس می کنند باید تلاش کنند که خروجی آموزش و پرورش یک فرد مومن، انقلابی، فرهیخته و دانشمند و اهل کار و تلاش  و اهل  نو اوری باشد.

وی ادامه داد: این کار بزرگ هم برنامه ریزی کلان و هم مدیریت کلان و خورد لازم دارد و اقدام و عمل که اثر اصلی را استاد و معلم دارد .

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: کسی که برنامه های کلان نظام رو در مدرسه اجرا می کند معلم است و رفتار آن اثر تربیتی در دانش آموز دارد و دانشمندان آینده رو می سازد و انگیزه به کودک و نوجوان ما می دهد.

مختاری افزود: رکن دیگر این تمدن سازی اسلامی در دنیا ارائه یک الگوی پیشرفته و برگرفته از پیشرفت های علمی، مادی، اقتصادی و مدیریتی  در عرصه  های مختلف است یک بخش از این کار بر عهده حاکمیت  و سیاست گذاری کلان ، اقدام ، اجرا و نظارت کاربر عهده مجموعه حاکمیت که متشکل از  دولت مجلس و قوه قضاییه و  غیره .. است و  یک بخش دیگر از کار مخصوصا اقتصاد بر عهده کارفرمایان عزیز در بخش خصوصی و غیر خصوصی است.

وی بیان داشت: کار فرمایان در سالی که  مقام معظ م رهبری با توجه به دشمنی های دشمن و اوضاع منطقه سال حمایت از تولید و کالای ایرانی معرفی کردند با مهارت آموزی کارگران عزیز و ایجاد بستر زمینه مهارت برای کارآموزان عزیز و پایین اوردن هزینه تولید با مدیرت کردن منابع است.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد گفت: یک بخش قابل ملاحضه ای این کار هم روی دوش کارگران عزیز است کارگران متعهد متخصص و پر انگیز که باید به اسم ایران و کالای ایرانی تعصب داشته باشند.

مختاری یادآور شد: کارگران معرف صنعت و کشاورزی ایران اسلامی در داخل و خارج هستند باید تمام همت خود را صرف تولید یک کالای با کیفیت کنند که آن کالا برای مصرف کننده داخلی و خارجی و قابل قبول و قابل رقابت در داخل و خارج از کشور باشد.

تاریخ روزی خواهد نوشت که خلیج‌فارس ایران، محل دفن استکبار جهانی شده است
امام جمعه حاجی‌آباد گفت: دشمنان قسم خورده اگر روزی بخواهند بر ایران حماقت کنند، تاریخ خواهد نوشت که خلیج‌فارس ایران، محل دفن استکبار جهانی شده است.
حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز‌ جمعه شهرستان در سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی‌عالم‌ بشریت حضرت مهدی‌ موعود و میلاد با برکت حضرت علی‌اکبر(ع) اظهار داشت: وعده نابودی استکبار و طاغوت و برپا شدن حکومت مستضعفین که خداوند‌ متعال وعده آن را در قرآن‌ مجید داده است با ظهور امام‌ زمان(عج) محقق خواهد شد و بشریت برای همیشه از ظلم و جور و فساد و بی بندو‌باری نجات خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی که برپاکننده حکومت عدالت‌محور‌ امام زمان(ع) است، دشمنانی قسم خورده دارد و همه کسانی که مخالف استقرار عدالت در دنیا هستند در مقابل پیشرفت و توسعه ایران اسلامی قد علم کردند و همه اقشار جامعه در هر مقطع زمانی باید با درک و شعور و فهم سیاسی نقشه‌های دشمنان را تشخیص دهند و با پیروی از رهنمودهای اخیر رهبر‌ معظم‌ انقلاب، ترفندهای استکبار را خنثی کنند.

مختاری، با تاکید بر این که مسؤولان نظام نقش مهمی در مقابله با نفوذ و اهداف شوم آنان دارند خاطرنشان ساخت: مسؤولان با تدبیر و تصمیم منطقی و صحیح با مقاومت در مقابل مکردشمنان و با کار و مجاهدت خستگی‌ناپذیر و فریب نخوردن از لبخند دشمنان و با وحدت همیشگی، توانستند همه نقشه‌های از پیش تعیین شده آنان را نقش برآب کنند و برجام درس بزرگی به ملت و مسؤولان نظام داد تا ابد به فکر مذاکره و توافق با دشمن بد‌هد و قسم خورده نباشند.

وی با اشاره به قضیه برجام خطاب به اروپائی‌ها افزود: ملت ایران برجامی که یک طرفه باشد نخواهند پذیرفت و اگر آمریکا از برجام برود و اروپا بماند این منصفانه نیست و اروپا با ترس از آمریکا و تحریم آمریکا نخواهد توانست هیچ اموری را به پیش ببرد و این توافقی یکطرفه است.

خطیب جمعه این هفته حاجی‌آباد، همچنین در خصوص روز ملی خلیج‌فارس خطاب به رهبر‌معظم‌انقلاب و ملت‌ بزرگ‌ ایران یادآور شد: ما فرزندان خلیج‌فارس تا آخرین قطره خود از اسلام و ایران اسلامی، انقلاب و این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که بیگانه‌ای بخواهد به کشور نگاه چپ کند و اگر روزی بخواهند حماقت کنند روزی تاریخ خواهد نوشت که خلیج‌فارس ایران محل دفن استکبار جهانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67763

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.