فرمانده سپاه حاجی آباد از اعزام یک گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین قرارگاه محرومیت زدایی مدینه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، جهت خدمات دهی  به مردم شهرستان حاجی آباد خبرداد. به گزارش پیارم سرگرد محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد ضمن تبریک سال نو خدمت هموطنان اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین ...

 فرمانده سپاه حاجی آباد از اعزام یک گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین قرارگاه محرومیت زدایی مدینه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، جهت خدمات دهی  به مردم شهرستان حاجی آباد خبرداد.

به گزارش پیارم سرگرد محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد ضمن تبریک سال نو خدمت هموطنان اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین از تاریخ سه تا هشتم فروردین در شهرستان جهت خدمات دهی رایگان به بیماران در درمانگاه شهید امانی شهرستان مستقر هستند و به مردم حاجی آباد و روستاهای اطراف شهرستان خدمات دهی می کنند.

محمد میرزاده افزود:این تیم پزشکی با همکاری و هماهنگی کمیته امداد امام خمینی و قرارگاه محرومیت زادیی مدینه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به شهرستان اعزام شدند، و جامعه هدف این تیم پزشکی خدمات دهی به هشت هزار نفر می باشد.

دکتر ابراهیمی سرگروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی فائزین با بیان اینکه این گروه جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم مناطق محروم به این شهرستان سفر کردند افزود: این تیم پزشکی متشکل از ۳۰ پزک که  ۱۲ دندانپزشک، پزشک عمومی،ماما، متخصص زنان و زایمان، روانشناس، مشاور خانواده، دو پرستار، دو دستیار داندان پزشک می باشند که به مردم شهرستان خدمات دهی به صورت کاملا رایگان انجام می دهند.

ابراهیمی افزود: این تیم پزشکی به مدت پنج روز در شهرستان حاجی آباد و روستاهای سرگز احمدیو فارغان مستقر و به کلیه روستاهای شهرستان خدمات رسانی می کنند.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69374

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.