به گزارش پیارم حاجی آباد، همزمان با اولین روز دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها کاروان خادمین حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در بدو ورود به شهرستان حاجی آباد با استقبال مردم دلداده مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و امام جمعه شهر حاجی آباد در ...
به گزارش پیارم حاجی آباد، همزمان با اولین روز دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها کاروان خادمین حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در بدو ورود به شهرستان حاجی آباد با استقبال مردم دلداده مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و امام جمعه شهر حاجی آباد در حرم مطهر امام زادگان سید محمد و امیرنظام الدین علیهم السلام به غبار روبی و عطر افشانی این حرم مطهر پرداختند.

خادمین حرم مطهر رضوی پس از غباروبی حرم امام زادگان در گلزار شهدای حاجی آباد حضور پیدا کرده و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با اهدای گل به مزار شهیدان مراسم عطرافشانی را برگزار کردند.

در ادامه خادمین حرم مطهر رضوی با حضور در بیمارستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها حاجی آباد  حال و هوای بیمارستان و بیماران را امام رضایی کردند.

در این مراسم نشان پرچم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به پاس تجلیل از زحمات و به رسم یادبود به دکتر طاهری رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها حاجی آباد اهدا شد.

زندان شهر حاجی آباد  مقصد بعدی خدام حرم مطهر رضوی بود؛ خادمین حرم با حضور در زندان حاجی آباد با زندانیان و پرسنل این مرکز دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شوکتیان روحانی کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان در این دیدار ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: اینکه شما اینجا زندانی شده اید نباید فکر کنید که در پایان مسیر هستید بلکه اینجا سرآغاز و نقطه شروع برای یک تحول عظیم است.

وی با بیان روایتی از امام رضا علیه السلام تاکید کرد: شما نباید هیچ گاه نا امید شوید و نا امیدی گناهش به مراتب بالاتر از گناهان دیگر است.

گفتنی است در این دیدار به درخواست خادمین حرم مطهر رضوی مدیر زندان حاجی آباد با ۵ روز مرخصی تشویقی برای زندانیان واجد الشرایط موافقت کرد.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دیگر برنامه کاروان زیر سایه خورشید در حاجی آباد بود که در این برنامه خادمین حرم مطهر رضوی با حضور در منزل شهیدان حسن زاده و دهقانی سیاهکی  حضور پیدا کردند.

همچنین خادمین با اصغر بهرامی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس نیز دیدار کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69795

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.