با نزدیک شدن به‌روز انتخابات تب و تاب انتخاباتی در حاجی آباد بالا گرفته و مردم می‌گویند به افرادی رای خواهیم داد که ارزش‌ها را رعایت کنند و نه شعار و وعده‌های غیرقانونی بدهند. به گزارش پیارم، شور و حال انتخاباتی اندک‌اندک در شهرستان نمایان می‌شود و بازار داغ حرف‌وحدیث ها در مورد تائید صلاحیت ...

با نزدیک شدن به‌روز انتخابات تب و تاب انتخاباتی در حاجی آباد بالا گرفته و مردم می‌گویند به افرادی رای خواهیم داد که ارزش‌ها را رعایت کنند و نه شعار و وعده‌های غیرقانونی بدهند.

به گزارش پیارم، شور و حال انتخاباتی اندک‌اندک در شهرستان نمایان می‌شود و بازار داغ حرف‌وحدیث ها در مورد تائید صلاحیت و رد صلاحیت برخی افراد زیاد است، موضع گیری های افراد سرشناس نیز، خود سبب ایجاد جریان های سیاسی و دامن زدن بیشتر به حرف‌وحدیث های کوچه و بازار شده و مردم از این بابت کمی نگران به نظر می‌رسند .

 

با شروع رسمی تبلیغات برای کاندیداهای شوراها؛ ثبت‌نام کنندگان اقدامات خود را برای تبلیغات در فضای مجازی آغاز کرده‌اند، تشکیل کانال‌های تلگرامی و مجاری، نشست‌های هم‌اندیشی شبانه و روزانه، شرکت پررنگ در محافل و مجالس مذهبی ازجمله ترحیم‌ها و … ازجمله شیوه‌هایی است که برخی کاندیداهای شوراها در حاجی آباد در پیش‌گرفته‌اند.

 

مردم نیز از شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ریاست‌جمهور جدید ایران خواسته‌هایی دارند که گاه‌وبیگاه این خواسته‌ها تنها در مرحله شعار و یا چند دست‌نوشته باقی می‌ماند.

 

امروزه شوراها مشخص می‌کنند که شهرداری چگونه عمل می‌کند و اعتبارات ریالی شهر را چگونه و کجا مصرف کند. حتی تصمیم اعضای شوراست که مسیر درآمد شهرداری‌ها را مشخص می‌کند و اهمیت شوراها و عملکرد آنها بسیار حائز اهمیت شده است.

 

بنابراین بایستی افرادی آشنا با قوانین شهرداری‌ها، آشنا با نحوه شهرسازی و چگونگی چیدمان مبلمان شهری، دارای تخصص در خصوص مسائل مالی و شیوه‌های درآمدزایی و از همه مهم تر دارای شناخت وسیع و عمیق از شهر و دیاری که می‌خواهد در آن کاندیدا شود را انتخاب کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62463

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.