حاجی آباد شهری بدون چراغ قرمزکه بلاخره این شهرستان چراغ قرمز دار شد. به گزارش پیارم، حاجی آباد  یکی از شهرستان‌های شمال استان هرمزگان  است که ۳۳ هزارنفر جمعیت دارد تاکنون هیچ راننده خودرو و یا عابر پیاده ای در این شهر پشت چراغ قرمز توقف نکرده است.این شهرستان حتی یک چراغ راهنمایی و رانندگی ...

حاجی آباد شهری بدون چراغ قرمزکه بلاخره این شهرستان چراغ قرمز دار شد.

چراغ-راهنمایی-ورانندگی

به گزارش پیارم، حاجی آباد  یکی از شهرستان‌های شمال استان هرمزگان  است که ۳۳ هزارنفر جمعیت دارد تاکنون هیچ راننده خودرو و یا عابر پیاده ای در این شهر پشت چراغ قرمز توقف نکرده است.این شهرستان حتی یک چراغ راهنمایی و رانندگی هم نداشت  وحتی در معابر آن چراغ خطر نصب نشده بود ولی امروز چند روز است که حاجی آباد هم در لیست شهرهایی رفت که چراغ راهنما دارد و رانندگان خودرو از این به بعد باید پشت چراغ قرمز بایستند.

چراغ راهنمایی و رانندگی از جمله علایمی است که تمامی مردم دنیا به خوبی با آن آشنا هستند و از آن برای فرار از ترافیک و جلوگیری از تصادفات درون شهری و خسارات ناشی از آن استفاده می‌کنند.

پیشرفت شهرها، افزایش تعداد خودروها و تنوع آنها از یک سو و استفاده روز افزون مردم از این وسیله نقلیه و ترافیک ناشی از آن از سوی دیگر، موجب شده عبور و مرور در شهرها و تقاطع خیابان‌ها بدون چراغ راهنمایی و رانندگی به راحتی امکان پذیر نباشد.

اینکه هر کسی سوار بر خودرو شخصی خود بداند چه زمانی حق تقدم و عبور از چهارراه و خیابان‌ها را دارد موضوع بسیار مهمی است که در کاهش آمار تصادفات درون شهری و کمتر شدن زمان ماندن در ترافیک کمک بسزایی می‌کند.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24320

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.