مدیر کل ستاد دیه استان هرمزگان گفت: جشن گلریزان در شهرستان حاجی آباد با هدف جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور جمعی از خیران، مسوولان و مردم منطقه  در سالن فرمانداری حاجی آباد برگزار شد . به گزارش پیارم حاجی آباد، مدیر کل ستاد دیه استان ...

مدیر کل ستاد دیه استان هرمزگان گفت: جشن گلریزان در شهرستان حاجی آباد با هدف جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور جمعی از خیران، مسوولان و مردم منطقه  در سالن فرمانداری حاجی آباد برگزار شد .

به گزارش پیارم حاجی آباد، مدیر کل ستاد دیه استان هرمزگان گفت: جشن گلریزان در شهرستان حاجی آباد با هدف جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور جمعی از خیران، مسوولان و مردم منطقه  در سالن فرمانداری حاجی آباد برگزار شد .

 

مرادی نژاد افزود: تمام آحاد جامعه نسبت به زندانیان جرایم غیرعمد مسئول هستند و همه باید در این راستا قدم بردارند.

 

وی بیان داشت در هرشهرستانی که جشن گلریزان برگزار می شود مبلغ جمع آوری شده و معادل همان مبلغ جمع شده ستاد دیه به شهرستان جهت آزاد سازی زندانیان واریز می کند .

 

مرادی زندانیان نیازمند سال قبل ۱۵ نفر می باشند که ۱۳ نفر به دلیل مهریه و دو نفر محکومیت مالی در زندان بسر می برند و با کمک ستاد دیه آزاد شدند.

 

وی گفت: سال قبل در کل استان ۲۳۵ زندانی داشتیم با ۶۱ میلیاردو ۵۰۰میلیون تومان بدهی و امسال ۸۳ زندانی و با ۱۵ میلیارد تومان بدهی که انشاالله با کمک خیرین این زندانیان آزاد شوند و کمک ها نسبت به سال قبل ۶ برابر افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه حاجی آباد گفت : هر کس گره ای از کار بنده ای از بندگان خداوند باز کند خداوند گره از کار خودش بازمی نماید.

حجت الاسلام شریفی بیان داشت: مشارکت مردم حاجی آباد در امور خیر نهادینه شده است و در کمک به همنوع از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی افزود : مددجویان جرائم غیر عمد بزه کار نیستند بلکه بدهکارانی هستند که بدلیل عدم آگاهی به قوانین روانه زندان شده اند .

شریفی خاطر نشان کرد: انفاق چند مزایا دارد که اولین ان برکت در زندگی بخشش گناهان و دور شدن بلا از ما است و این کمک ها قبل از اینکه به دست نیازمند برسد در دستان خداوند قرار می گیرد.

همچنین رئیس دادگستری حاجی آباد گفت: جشن گلریزان در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می شود که می تواند با آزادی یک نفر از بروز آسیب اجتماعی دیگر جلوگیری کرد.

حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: با کمک هایی که توسط خیرین صورت گرفت در عید امسال هشت نفر  آزاد شدند.

صادقی افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حرکت معنوی است که با آزادی هر فرد، چندین نفر و چند خانواده شاد و گره از زندگی شان باز می شود.

وی بیان داشت:جشن گلریزان با حضور ۶۰  خیر حاجی آبادی برای آزادی پنج نفر برگزار شد که مبلغ جمع آوری شده  ۵۳۰میلیون ریال وجه نقد می باشد.

پ

بر اساس این گزارش جشن گلریزان با حضور فرماندار مدیرکل ستاد دیه استان امام جمعه شهرستان و رئیس دادگستری و خیرین شهرستان همراه با ضیافت افطاری در فرمانداری حاجی آباد برگزار شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69681

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.