همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حاجی آباد برگزار شد. ...

به گزارش پیارم، بنارویی رئیس حوزه علمیه خواهران حاجی آباد در این مراسم بر لزوم بهره‌گیری از سیره فاطمی و الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) در بین بانوان جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تهدیدکننده بانوان تاکید کرد.

بنارویی تمجید با پرداختن به شان و منزلت والای حضرت فاطمه الزهرا (س) فرزندان را به تجلیل از مقام زنان و مادران با اهدای هدایایی در این روز بزرگ فرا خواند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) نمونه بارز خلقت پروردگار عالم بوده و نشانگر رشد یک زن عالی مقام اسلام با وجود تمام مشکلات است.

رئیس حوزه علمیه حاجی آباد  از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی بزرگ بانوان جهان یاد کرد که راه و روش زندگانی آن حضرت باید همواره الگو و سرمشق زندگانی بانوان جهان اسلام باشد.

بنارویی افول عواطف خانوادگی در میان خانوده‌های امروزی را از جمله عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه برشمرد و اظهارکرد: مشاجره‌های لفظی بین والدین نیز موجب تغییر رفتار فرزندان و احتمال قرار گرفتن آنها در معرض آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان کرد: فرزندان ما برخلاف آنچه که ما می‌خواهیم و آنطور که ما هستیم تربیت یافته و بزرگ می‌شوند، بنابراین همه والدین باید مراقب رفتار خود در خانواده باشند تا فرزندان دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

این مراسم با مولودی‌خوانی و   تجلیل از نفرات برتر مسابقات و بانوان نمونه پایان یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72397

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.