۳۰۰دانش آموز دختر مقطع سوم ابتدایی مدارس حاجی آباد طی مراسمی و در فضای روحانی رسیدن به سن عبادت خدای متعال و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند. رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آباد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خدا ...

۳۰۰دانش آموز دختر مقطع سوم ابتدایی مدارس حاجی آباد طی مراسمی و در فضای روحانی رسیدن به سن عبادت خدای متعال و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آباد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خدا است.

عیسی حسین پور با بیان اینکه جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان این فرشتگان زمینی است، افزود: اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچگاه اسیر هوای نفس نمی شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف آشنایی دانش آموزان با آموزه های دینی همزمان با ورود به سن بلوغ برگزار شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آباد تصریح کرد: فرهنگ انسان ساز نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهم ترین برنامه هایی است که تلاش می کنیم تا به بهترین شکل به دانش آموزان دختر آموزش دهیم.

در پایان مراسم نیز بعداز اقامه دو رکعت نماز توسط دانش آموزان دختر و برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی، سوگندنامه نیز قرائت شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66744

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.