جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین با معرفی بسیجیان مربی و متربی برتر صالحین در نماز خانه سپاه حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد در این نشست  حجت الاسلام کاظم موئینه نماینده ولی فقیه  ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت: دشمنان با بهره جستن از شبکه های مجازی ...

جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین با معرفی بسیجیان مربی و متربی برتر صالحین در نماز خانه سپاه حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد در این نشست  حجت الاسلام کاظم موئینه نماینده ولی فقیه  ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت: دشمنان با بهره جستن از شبکه های مجازی و ماهوارها همواره در صدد ضربه زدن به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی هستند.

وی ابراز داشت یکی از راه های مقابله و مبارزه با دشمنان تقویت و گسترش حلقه های طرح صالحین است که تمامی اقشار جامعه را در بر می گیرد و مورد عنایت ولی امر مسلمین جهان است.

حجت الاسلام موئینه خاطر نشان کرد معنویت،عقلانیت و عدالت از مهمترین شاخصه های مکتب حضرت امام (ره) است و همواره بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی تاکید داشتند تا راه برای نفوذ دشمنان بسته شود .

حجت الاسلام بهرامی مسئول تربیت و تعلیم ناحیه بسیج حاجی اباد، جشنواره صالحین با هدف تقویت نظام تربیتی بسیجیان و افزایش کیفیت فرایند تحقق آن در سطوح مختلف جامعه برگزار گردید که در پایان از ارکان شبکه تربیتی و مدیران و فرماندهان حوزه و پایگاه برتر در نگاه تربیتی تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69348

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.