امام جمعه حاجی آباد گفت: تیم اقتصادی دولت به ترمیم نیاز دارد شرایط امروز کشور جنگ اقتصادی است و آدم خودش را می خواهد به ویژه مسئولین تیم اقتصادی ، دولت باید ستاد مبارزه با مفاسد تشکیل بدهد. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرانی های اخیر برخی کالاها در بازار اظهار کرد: مردم عزیز ضمن همت جهت کنترل بازار جنس گران نخرید و گرانفروشان را معرفی کنید تا دستگاههای نضارتی پیگیری کنند.

حجت الاسلام مختاری افزود: همه ما با خرید کالای ایرانی و نه به کالای خارجی به تولید و اشتغال جوان کشور کمک کنیم و مسئولین هم از ورود کالای قاچاق و کالاهای غیر ضروری که نمونه اش در کشور تولید می شود جلوگیری کنند .

وی بیان داشت: دولت در شرایط فعلی برای حل مشکل ارزی از ارز دو جانبه و چند جانبه از کشورهای چین روسیه و ترکیه استفاده کند.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: رئیس جمهور محترم باید وزیر و معاون، استاندار و فرمانداری که مرد شرایط فعلی کشور نیستند و انگیزه و توان اقدام ایثارگرانه را ندارند یا خودش کنار برود و بی وقفه کنارش بگذارند.

مختاری با بیان اینکه امروز کشور نیازمند وحدت است افزود: تمام قوای جمهوری اسلامی ایران و مسئولین مثل همه این چهل سال که دشمن در مقابل ما زانو زده بود در مقابل مشکلات ایستادگی کنیم و با همدیگر اتحاد داشته باشیم.

وی یادآور شد: دشمن با بر هم زدن امنیت اقتصادی کشور می خواهد امنیت کشور ما را بر هم بریزد و در این چند روزه چند تیم تروریستی در همین زمینه در کشور دستگیر شدند.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: نباید به دشمنان اجازه داد از گسل های قوی  مذهبی، منطقه ای، تقسیمات جغرافیایی بر علیه کشور ما استفاده کند و قبل از ورود باید شناسایی و چاره اندیشی کنیم.

مختاری با اشاره به اینکه برخی از مخالفین داخلی با القاعات غلط که ما موشک نمی خواهیم و سوریه و امنیت سوریه به ما ربطی ندارد افزود: این امضا کنندگان نامه که ما به موشک و امنیت سوریه نیازی نداریم خائن به ملت هستند و به دشمن گرا می دهند که فشار را به کشور اضاف کند.

وی تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت به ترمیم نیاز دارد شرایط امروز کشور جنگ اقتصادی است و آدم خودش را می خواهد به ویژه مسئولین تیم اقتصادی ، دولت باید ستاد مبارزه با مفاسد تشکیل بدهد.

خطیب نماز جمعه حاجی اباد گفت: اقتصاد مقاومتی مصوباتش مطلوب ولی اقدام بسیار ضعیف ، پیگیری ضعیف اگر مسئولی  انگیزه و یا توان لازم را ندارد به کس دیگری بسپرید الان تمام دولت مهم بر کم کاری است، دولت با ورود جدی نشان دهد عرضه کنترل بازار را دارد.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی اخلال گران را شناسایی و دستگیری اوباش کار سختی نیست قوه قضائیه هم برخورد شدید داشته باشد و در چین سالی ۸۰ هزار نفر به عنوان مفسد اقتصادی اعدام می شوند .

امام جمعه حاجی آباد بیان داشت: با صرف اینکه عده ای ارز دولتی گرفته بعد به قیمت آزاد جنس فروخته اند را شناسایی و برخورد قاطع صورت گیرد اگر در این زمینه چهار نفر اعدام یا دستشان قطع می شد دیگر کسی جرات نمی کرد گرانفروشی کند.

مختاری خطاب به بازاریان و کسبه افزود: اصناف هوشیار و اجازه سوء استفاده به خودشان ندهند اگر امنیت اقتصادی از بین برود چوب قوی بر سر کسبه می خورد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68317

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.