رئیس پارک علم وفناوری هرمزگان از تولید داروی درمان ناباروری بااستفاده از ژل رویال کندو عسل و گرده درخت خرما در استان خبر داد. علی فتی،رئیس پارک علم وفناوری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز در خصوص تولید داروهای ناباروری ساخته شده در پارک علم و فناوری هرمزگان گفت:این دارو از تولیدات مرکز به رشد ...

رئیس پارک علم وفناوری هرمزگان از تولید داروی درمان ناباروری بااستفاده از ژل رویال کندو عسل و گرده درخت خرما در استان خبر داد.

34726_643

علی فتی،رئیس پارک علم وفناوری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز در خصوص تولید داروهای ناباروری ساخته شده در پارک علم و فناوری هرمزگان گفت:این دارو از تولیدات مرکز به رشد و پزشکی پارک است که به همت فلاحی، پژوهشگراین مرکز تولید شده است.
وی با بیان اینکه داروی درمان ناباروری براساس مزیت های نسبی استان تهیه شده است، افزود: ژل رویال کندو عسل و گرده درخت خرما از ترکیبات اصلی این کپسول است.
فتی گفت: این دارو قابلیت درمان ناباوری در زنان و مردان را دارد.
وی با بیان اینکه یکی از پارامترهای بارداری بحث فعالیت و تعداد اسپرم است، تصریح کرد: این دارو بر تعدادی از افرادتحت نظر متخصصان که پارامترهای بارداریشان فعالیت های کم داشت آزمایش شد که این مهم را به فعالیت های ۴۵درصد رسانده است.
رئیس پارک علم وفناوری هرمزگان با بیان اینکه این دارو قابلیت درمان ناباوری در زنان و مردان را دارد، اظهار کرد: این دارو ۲۰ روز پیش در نمایشگاه مجلس شورای اسلامی در منظر مردم قرار گرفت و به عنوان دارو استراتژیک نامیده شد.
وی با بیان اینکه هزینه های درمان ناباروری زیاد است، اظهار کرد: با استفاده از این دارو می توان هزینه درمان را به اندازه چشم گیری کاهش داد.
فتی گفت: هزینه مصرف این دارو بسیار پایین تر از روش های درمان مشابهه و عمل جراحی است.
وی تصریح کرد: این تکنولوژی برای اولین بار در استان هرمزگان ایجاد شده و مفتخریم که این فناوری را به کشور عرضه کنیم.
رئیس پارک علم وفناوری استان هرمزگان با اشاره به بحث تجاری سازی و تولید انبوه داروی ناباروری تولید استان، خاطر نشان کرد: با دریافت مجوز رسمی این دارو و با همکاری پارک فناوری یزد و اصفهان تجاری سازی آن آغاز خواهد شود.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24121

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.