مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت: 60 بسته لوازم التحریر تهیه شده شامل (کیف ، دفر ، مداد رنگی ، مداد سیاه ،مداد پاک کن ، قلم تراش ،خودکار، خط کش و ... ) برای 60 نفر از دانش آموزان نیازمندی که در روستاهای محروم شهرستان حاجی آباد تحصیل می کنند. ...

به گزارش خبرنگار پیارم؛محمد میرزاده مسئول بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از روستاهای شهرستان حاجی آباد محروم هستند و برخی از خانواده ها توان مالی برای خرید لوازم تحریر فرزندان خود را ندارند ، بسیج سازندگی ناحیه حاجی آباد برای حمایت از کودکان نیازمند یک سری بسته حمایتی در بین دانش آموزان توزیع می کند.

سروان میرزاده تصریح کرد: این بسته‌های حمایتی و آموزشی از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تامین شده است، این وسایل در بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع می شود.

وی در ادامه یادآور شد: بسیاری از خانواده های منطقه توانایی تامین ملزومات مدرسه و مایحتاج فرزندان خود را ندارند حتی آنها شکم بپه هایشان را هم نمی توانند سیر کنند چه برسد به خرید وسایل مدرسه ، بنابراین با تامین بسته های حمایتی و لوازم تحریر دانش آموزان نیازمند به طور کاملا آبرومندانه مشکلات آنان رفع شده تا این دانش آموزان نیز بتوانند در آغاز سال تحصیلی با روی گشاده در مدارس حضور یابند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد از توزیع بسته های غذایی نیز به خانواده های نیازمند خبر داد و افزود: سپاه شهرستان حاجی آباد تعداد ۶۰ بسته غذایی و بسته های کمک های اولیه در بین خانواده های  توزیع می شود.

میرزاده بیان کرد: وقتی خانواده ای نتواند وسایل ضروری فرزند خود را تهیه کند این فرزند از تحصیل باز می ماند و در آینده به انواع بزهکاری های اجتماعی روی آورده و زمینه انحطاط خود و جامعه را فراهم می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65601

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.