امام جمعه حاجی آباد تاکید کرد: توان موشکی ایران هیچ گاه قابل مذاکره نیست اگر جرات نمی کنند به ما حمله کنند بر اساس توان موشکی ایران است اگر روزی احساس کنند تهدیدی برای اسرائیل نیستیم به ما حمله خواهند کرد. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قران است که مقام معظم رهبری نیز بلاییای دنیای امروز را ناشی از دوری از قران می دانند.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین افزود: همه اتفاقاتی که امروز در فلسطین رخ می دهدذ به خواست آمریکا است و برخی از کشورهای عربی به کشتار مسلمانان چراغ سبز نشان می دهند.

حجت الاسلام مختاری بیان داشت: در قطره قطره خون شهدای فلسطینی  عربستان و کشورهای عربی خیانتکار شریک هستند، جنگ شیعه و سنی در منطقه حاصل فاصله گرفتن از قرآن است و این در حالی است که کشورهای مسلمان با هم میجنگند ولی با دشمنان کرنش می کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل دشمن قرآن و مسلمانان هستند و آنها تا زمانی که مسلمانان دست از دین برندارند از ما راضی نخواهند شد، این کج فهمی ها حاصل فاصله گرفتن از قرآن است، اگر با قذان انس بگیرید بر دشمنان پیروز خواهیم بود، جامعه اسلامی حق دست دوستی دادن با امریکا و اسرائیل را ندارد.

امام جمعه حاجی آباد در ادامه افزود: آمریکا و استکبار جهانی هیچ گاه به وعده های خود عمل نکرده اند و نخواهند کرد و مسئولین بیش از گذشته هوشیار باشندو گوششان به لبان مقام معظم رهبری باشد و سر میز مذاکرات دشمن را دشمن بدانید تا خسارت نبینید، اروپا هم شریک استرات›یک آمریکا در برجام است و نباید به آنان اعتماد کرد.

مختاری تا کید کرد: توان موشکی ایران هیچ گاه قابل مذاکره نیست اگر جرات نمی کنند به ما حمله کنند بر اساس توان موشکی ایران است اگر روزی احساس کنند تهدیدی برای اسرائیل نیستیم به ما حمله خواهند کرد.

وی گفت: به اروپاییان هم نمی شود اعتماد کرد باید از آنها تضمین قطعی گرفته شود نمی شود آنها از منافع برجام استفاده کنند و ما بی بهره باشیم، بانک های اروپایی در قضیه برجام به تعهدخود عمل نکردند نباید دوباره اشتباه کنیم.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد افزود:در طول اجرای برجام نه اروپا و نه آمریکا به تعهدات خودعمل نکرده اند و تعاملات بانکی صورت نگرفت.

حجت الاسلام مختاری در بخش دیگر سخنان خود به اوضاع بازار اشاره کردند و گفتند که گرانی کمر مردم را شکسته است و دولت کنترل بازار را جدی بگیرد و رضایت مردم را جلب نمایند.

وی ضمن تاکید به استاندار محترم گفت: کنترل بازار، مبارزه با قاچاق از خواسته های مردم استان هرمزگان از شما است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67980

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.