تلاش سلطنت طلبان برای رخنه در تشکل های دانشجویی+سند سلطنت طلبان با تاسی از منافقین در تلاشند که ضمن رخنه در تشکل های دانشجویی و پیگیری اهداف فوق،نمادهای کهنه پهلوی را نیز ترویج و سیاهه ی ننگین دوران حضور در ایران را به نحوی پاک کنند و اطلاعات دروغین را جایگزین آن کنند. به گزارش ...

تلاش سلطنت طلبان برای رخنه در تشکل های دانشجویی+سند

تلاش سلطنت طلبان برای رخنه در تشکل های دانشجویی+سند

سلطنت طلبان با تاسی از منافقین در تلاشند که ضمن رخنه در تشکل های دانشجویی و پیگیری اهداف فوق،نمادهای کهنه پهلوی را نیز ترویج و سیاهه ی ننگین دوران حضور در ایران را به نحوی پاک کنند و اطلاعات دروغین را جایگزین آن کنند.

به گزارش پیارم به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محافل دانشجویی این روزها دستخوش ناآرامی هایی است که جا دارد واکاوی ای جدی از نفوذ برخی جریان های خاص در یکی از نهادهای تاثیرگذار جامعه صورت بگیرد.

در سالهای نچندان دور و طی ایامی همچون فتنه ۸۸ گروهک های ضد انقلاب دانشگاه را محملی می دانستند که با استفاده از فضاهای پوششی اهداف خود را دنبال کنند و عمدتا پوشش های خود را در قالب گروه های ظاهرا حقوق بشری و گروه های حامی جریان های دانشجویی دنبال می کردند.

حال بررسی ها نشان از آن دارد که برخی نهادهای وابتسه به جریان های خاص سیاسی فضا را برای نفوذ برخی گروه های ضد انقلاب فراهم می کنند.

در یکی از این موارد می توان به حضور سلطنت طلبان در گروه های تشکیل شده در فضای شبکه اجتماعی اشاره کرد.

 

انجمن

 

تجربه ثابت کرده است که شبکه های اجتماعی محفل مناسبی برای بهره برداری گروه های خارج از ایران برای سو استفاده از افراد بالاخص جریان های دانشجویی است.

 

شورا

گفتنی است سلطنت طلبان با تاسی از منافقین در تلاشند که ضمن رخنه در تشکل های دانشجویی و پیگیری اهداف فوق،نمادهای کهنه پهلوی را نیز ترویج و سیاهه ی ننگین دوران حضور در ایران را به نحوی پاک کنند و اطلاعات دروغین را جایگزین آن کنند.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24641

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.