تغییر و تحولات و رسوایی مالی برای مسئولان این دانشگاه به مزاق روزنامه های زنجیره ای خوش نیامد و از ابتدا به جای رسیدگی و مطالبه حقوق دانشجویان این دانشگاه به تخریب ریاست جدید پرداخته و از تخلفات مالی دفاع کردند. به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از انتصاب علی اکبر ولایتی ...
تغییر و تحولات و رسوایی مالی برای مسئولان این دانشگاه به مزاق روزنامه های زنجیره ای خوش نیامد و از ابتدا به جای رسیدگی و مطالبه حقوق دانشجویان این دانشگاه به تخریب ریاست جدید پرداخته و از تخلفات مالی دفاع کردند.
تلاش بی وقفه زنجیره‌ای ها برای به حاشیه راندن فساد مالی رئیس سابق دانشگاه آزاد+تصویر

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از انتصاب علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی تحولات و تغییرات گسترده ای در دانشگاه آزاد رقم خورد به طوری که در ابتدا حمید میرزاده از سمت ریاست این دانشگاه برکنار شد که این موضوع صدای بسیاری از احزاب و رسانه های اصلاح طلب را در آورد.

 

در دومین مرحله و با گذشت حدود یک‌ماه از برکناری حمید میرزاده، یاسر هاشمی هم که ریاست دفتر هیات امنای دانشگاه را برعهده داشت از سوی ولایتی از مسئولیت خود برکنار شد.

 

علت اصلی این عزل و نصب ها فسادهای مالی گسترده در این دانشگاه بود به طوری که یکی از معاونان دانشگاه آزاد اعلام کرد اسناد زیادی از تخلفات مالی در این دانشگاه به دست آمده است که همه آنها را برای قوه قضائیه ارسال می کنند.

 

این تغییر و تحولات و رسوایی مالی برای مسئولان این دانشگاه به مزاق روزنامه های زنجیره ای خوش نیامد و از ابتدا به جای پیگیری و مطالبه حقوق دانشجویان این دانشگاه به تخریب ریاست جدید پرداخته و  از تخلفات مالی دفاع کردند.

 

این رسانه ها با چنگ اندازی به هر روشی سعی در تخریب رئیس جدید و دفاع از میرزاده و یاسر هاشمی دارند و همچنان آتش رسانه خود را به سمت رئیس جدید این دانشگاه گرفته اند.

 

بهانه مدرک تحصیلی یکی از مواردی است که از طریق آن این رسانه ها سعی در ایجاد حاشیه برای رئیس جدید دانشگاه آزاد هستند تا شاید از این طریق گناه روسای قبلی و تخلفات مالی آنها کمرنگ شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62824

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.