به گزارش پیارم،  حجت‌الاسلام صادقی امام‌جمعه موقت حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد؛ با اشاره به سخنان اخیر سردار اشتری در جمع ائمه جمعه کشور، گفت: طراحان اصلی قانون‌شکنی‌ها به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند؛ لذا در آستانه انتخابات مردم باید هوشیار و آگاه باشند و گزند به دست دشمن ندهند. صادقی ...

به گزارش پیارم،  حجت‌الاسلام صادقی امام‌جمعه موقت حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد؛ با اشاره به سخنان اخیر سردار اشتری در جمع ائمه جمعه کشور، گفت: طراحان اصلی قانون‌شکنی‌ها به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند؛ لذا در آستانه انتخابات مردم باید هوشیار و آگاه باشند و گزند به دست دشمن ندهند.

صادقی با اعلام حمایت از اقدامات قاطعانه پلیس در برخورد با قانون‌شکنان، اظهار کرد: وظیفه پلیس حراست از نظام و ارزش‌های آن است؛ متأسفانه جبهه مقابل به دنبال جو سازی علیه پلیس در بین مردم هستند لذا در شرایط کنونی جامعه نیازمند هشیاری مردم است.

وی افزود: کم‌کاری برخی از ارگانها و نهادها در وظایف خود، سبب شده است تا نیروی انتظامی با بُعد انقلابی و مکتبی خود در عرصه مبارزه با قانون‌شکنان حضور پیدا کند. پس از موضع‌گیری اخیر سردار اشتری می‌توان گفت که پلیس پرچم‌دار حمایت از فضایل اخلاقی و ارزش‌های الهی در جامعه است.

امام‌جمعه موقت حاجی اباد با تأکید بر اینکه تلاش‌های پلیس در حراست از قانون قابل‌تقدیر است و مردم همیشه پشتیبان اقدامات پلیس در حمایت از قانون هستند، خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‌ها باید کمک کنند تا نیروی انتظامی در این راستا موفق‌تر در جامعه عمل کند.

صادقی گفت: حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است  که خداوند متعال به صراحت در قرآن به این موضوع پرداخته است و از برکات و خصوصیات حجاب این است که سبب آرامش و امنیت روانی جامعه می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69911

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.