قلیان‌سراهای فعال در شهرستان حاجی آباد برای جلوگیری از شیوع کرونا به مدت ۱۰ روز تعطیل شد. ...

حمید جهانگیری، فرماندار شهرستان حاجی آباد در مصاحبه با خبرنگار پیارم اعلام کرد: این تصمیم در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان حاجی آباد اتخاذ شده و اجرای آن از دیروز آغاز شده است.
حمید جهانگیری تاکید کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، کلیه قلیان‌سراها باید قلیان‌های خود را تا اطلاع ثانوی جمع‌آوری کرده و از ارائه قلیان به مراجعان خودداری کنند.
وی با بیان این که خوشبختانه هیچ گونه مورد مشکوک به کرونا در شهرستان گزارش نشده است، افزود: اقدامات پیشگیرانه لازم در تمام حوزه‌های اقتصادی و بخش دولتی انجام گرفته است.
به گفته وی، کاستن از تجمع افراد و به حداقل ممکن رساندن آن به منظور مهار شیوع ویروس کرونا یک کار اساسی و ضروری است و برای این منظور با هماهنگی کمیته‌های ویژه و نیز شورای تامین شهرستان ، مدارس و مراکز آموزش عالی تا آخر هفته جاری تعطیل اعلام شده است.
جهانگیری ۲ روز پیش، ضدعفونی دستگاه‌های عمومی مانند خودپردازها، اتوبوس‌ها و تعطیلی بعضی مراکز تجمع و عرضه مواد خوراکی مانند قهوه خانه‌ها و آب‌های معدنی را از دیگر اقدامات انجام شده برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان ذکر کرده بود.
وی در پایان اعلام کرد: به دنبال ممنوعیت عرضه قلیان در چایخانه های حاجی آباد هیچ نگرانی برای انتقال کروناویروس از طریق قلیان وجود ندارد و چایخانه شهرستان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71498

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.