امام جمعه بخش احمدی حاجی آباد به تشییع پیکر شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: تشییع پیکر شهید محسن حججی مدافع حرم و این جوان ۲۵ ساله دنیا و مواضعات استکبار جهانی و هم دستانش بهم ریخت. به گزارش  پیارم؛ حجت الاسلام سید یوسف منصوری زید عزه، امام جمعه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد ...

امام جمعه بخش احمدی حاجی آباد به تشییع پیکر شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: تشییع پیکر شهید محسن حججی مدافع حرم و این جوان ۲۵ ساله دنیا و مواضعات استکبار جهانی و هم دستانش بهم ریخت.

به گزارش  پیارم؛ حجت الاسلام سید یوسف منصوری زید عزه، امام جمعه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: ازدیدگاه حضرت علی (ع)مومن واقعی دارای خطیب خصایص از جمله به دنبال کسب روزی حلال،خلق نیکو باطن، با ایمان و انصاف داشته باشد .

امام جمعه بخش احمدی حاجی آباد درخطبه دوم به تشییع پیکر شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: تشییع پیکر شهید محسن حججی مدافع حرم و این جوان ۲۵ ساله دنیا و مواضعات استکبار جهانی و هم دستانش بهم ریخت.

منصوری زید عزه تصریح کرد: مقام رفیع شهید حججی درتشییع جنازه وی نمایان بود و به استبداگران ثابت شد نسل جوان ازفرهنگ غنی اسلام بهره برده اند .

وی با بیان اینکه تشکیک ایجاد کردن دشمنان نسبت به تشییع جنازه و بزرگ کردن موضوع آن باید جواب داد که مقام تمام شهدا والاست،افزود: شهیدان ازتمامی هستی خود گذشته اند و خود شهدا دارای مراتبی هستند.

امام جمعه بخش احمدی حاجی آباد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درخصوص شهید حججی،گفت: شهیدحججی با نیت و اخلاص کامل و حرکت به موقع و نیاز کشور به چنین شهیدی بود.

منصوری زید عزه بیان کرد: اگر ملت به تشییع شهید حججی می روند تکریم تمام شهداست یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.

وی به فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: همه باید در این ایام عزاداری باشکوه درشان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار کنند.

امام جمعه بخش احمدی حاجی آباد پیام عاشورا را ایستادگی اسلام در مقابل کفر، تعداد کم ایمان در مقابل کثرت بی ایمانی ها و ظالمین عنوان کرد.

منصوری زید عزه، ضمن تبریک روز نیروی انتظامی یاد آور شد: دشمن در کشور اهدافی از قبیل ،کوتاه مدت یعنی ناامنی ومیان مدت ضربه اقتصادی وبلند مدت تغییر نظام جمهوری اسلامی دردستور کاردارد ایجادناامنی که نیروی انتظامی درداخل کشور باآن مقابله می کنند .

وی با شاره به اینکه نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار ومهربانی باشد، خاطر نشان کرذ: مظهر اقتدار یعنی مرقانون عمل کردند و مظهر مهربانی یعنی باید قانون را با خوش اخلاقی ومهربانی توام کرد و اجرا کرد که اجرای عدالت و قانون درکنار اخلاق انجام دهند.

امام جمعه بخش احمدی حاجی آباد در پایان به مسئولان بخش احمدی به خصوص بخشداری و شهرداری و دهیاران و شوراها تاکید کرد که باتبلیغات این ایام وشعائر اسلامی این مناسبت ها را پررنگ جلوه دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65367

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.