رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان حاجی آباد برنامه‌های هفته کتاب را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری پیارم، کریم بهزادی‌نیا اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های ایام گرامی‌داشت کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار به‌مدت یک هفته از ۱۹ آبان‌ماه لغایت ۲۵ ابان با همکاری کتابداران در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار خواهد شد و برگزاری بیش از۳۵ برنامه ویژه ...

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان حاجی آباد برنامه‌های هفته کتاب را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیارم، کریم بهزادی‌نیا اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های ایام گرامی‌داشت کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار به‌مدت یک هفته از ۱۹ آبان‌ماه لغایت ۲۵ ابان با همکاری کتابداران در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار خواهد شد و برگزاری بیش از۳۵ برنامه ویژه و مرتبط با ترویج فرهنگ کتابخوانی به‌مناسبت هفته کتاب در شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه برنامه‌های هفته کتاب اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با افتتاح نمایشگاه کتب پر مخاطب در کتابخانه عمومی الزهرا(س) در ۱۹ آبان آغاز خواهد شد، به روزشمار برنامه‌های این هفته اشاره و تصریح کرد: در این راستا، نشست صمیمی با معاونین پرورشی و رئیس محترم اداره آموزش و پرورش و ادارات فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات و شهرداری، جهت برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته کتاب در مدارس، حضور خردسالان و کودکان در کتابخانه‌های عمومی و اهدای کتاب به آنان، نقد و رونمایی کتاب در کتابخانه عمومی الزهرا(س)، همایش «والدین به همراه کودکان» در کتابخانه عمومی سیدالشهدا(ع) و زنگ کتابخوانی در مدرسه نمونه آسیه مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در هفته کتابخوانی است.

وی همچنین، نشست تخصصی کتابخوانی با حضور دانشجویان، مسابقه نقاشی گروهی و جمع‌خوانی کتاب در مدارس، دیدار با فرماندار و امام جمعه و خانواده معظم شهدا، نشست‌های کتابخوانی در مدارس، غبارروبی گلزار شهدا و شرکت همگانی کتابداران در نماز جمعه و برگزاری برنامه قصه‌گویی برای کودکان، بازدید از کتابخانه‌ها و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، اهدای کتاب به مدارس و بازدیدکنندگان و … از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب عنوان کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان حاجی آباد از برگزاری جشن گرامی‌داشت مقام «کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار» شهرستان به‌عنوان مهم‌ترین برنامه هفته کتاب در روز بیست و سوم آبان ماه خبر داد و گفت: در این آیین که با حضور مسؤولان شهرستان و تمامی کتابداران کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود از کتابداران شاخص و فعالان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و کتابخوانان برتر و مربیان و معلمان نمونه در حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیر خواهد شد.

بهزادی‌نیا افزود: در حال حاضر ۳ باب کتابخانه نهادی در شهرهای حاجی آباد و فارغان و یک باب کتابخانه مشارکتی در اداره زندان شهرستان فعال است که انشاء الله در هفته کتابخوانی یک باب کتابخانه دیگر در روستای طاشکوییه از توابع بخش مرکزی افتتاح خواهد شد وی تعداد منابع موجود در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیش از ۴۸ هزار نسخه کتاب و نشریه در زمینه‌های خانواده، آشپزی، هنر و سرگرمی، تاریخ و جغرافیا، ادبیات، علوم اجتماعی، دین، فلسفه و روانشناسی و…. اعلام کرد

به گفته وی، روز ۲۴ آبان، روز گرامی‌داشت مقام کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار، عضویت در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان رایگان است.
رئیس کتابخانه‌های عمومی حاجی آباد مهمترین مشکل کتابخانه‌های عمومی شهرستان رو کمبود نیروی کتابدار اعلام کرد و گفت بدلیل کمبود نیروی انسانی دوباب از کتابخانه های شهرستان به صورت تک نیرو و تک شیفت ارائه خدمات می‌نمایند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69187

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.