در استانه سالروز تشکیل بنیاد شهید و بزرگداشت مقام شهدا کارکنان بنیاد شهید با امام جمعه دیدار کردند. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد، در دیدار با کارکنان بنیاد شهید گفت: خدمت در بنیاد شهید افضل خدمت هاست که خداوند متعال نصیب کارکنان این نهاد مقدس کرده است. مختاری ...

در استانه سالروز تشکیل بنیاد شهید و بزرگداشت مقام شهدا کارکنان بنیاد شهید با امام جمعه دیدار کردند.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد، در دیدار با کارکنان بنیاد شهید گفت: خدمت در بنیاد شهید افضل خدمت هاست که خداوند متعال نصیب کارکنان این نهاد مقدس کرده است.

مختاری افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شایسته  بهترین خدمات هستند چرا که این قشر از جامعه شایسته ترین افراد هستند.

وی بیان داشت: ما هر خدمتی که به خانواده های معظم شهدا ارائه دهیم در مقابل مجاهدت این عزیزان هیچ کاری نکرده ایم چرا که خانواده شهدا عزیزترین افراد خانواده خود را تقدیم ایین نظام  و انقلاب کرده اند تا دین اسلام سر پا بماند.

امام جمعه حاجی آباد در ادامه افزود: امنیت و آسایش و رفاه امروز ما مدیون خون شهدا هستیمو باید تمام قد خادم خانواده معظم شهدا باشیم.

مختاری به جایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره نمود و افزود: همه ما وظیفه داریم پیام شهدا را به نسل  جوان و جامعه منتقل کنیم، چرا که پویایی جامعه اسلامی به حفظ روحیه جهاد و شهادت طلبی است .

وی بیان داشت: بصیرت افزایی در جامعه ایثارگری سبب می شود ما و خانواده معظم شهدا در همان مسیری قدم بر داریم که شهدا از ما انتظار داشته و دارند و این کمترین خدمتی است که می توان به خود شهید داشت.

در این دیدار قاسم صادقی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان حاجی آباد به ارائه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67504

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.