حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گف: ترانشه حاجی آباد همچنان مرگ آفرین است. ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: ترانشه حاجی آباد همچنان مرگ آفرین است.

به گزارش پیارم حاجی‌آباد، نشست بررسی مشکلات شهرستان حاجی آباد با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،حمید جهانگیری فرماندار حاجی‌آباد و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی‌آباد در این نشست ضمن تشکر از حضور و پیگیری‌های آقای مرادی اظهار کرد: پشتیبانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار پیگیری‌های استاندار محترم در توسعه استان بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار حاجی آباد در ادامه با بیان اقدامات صورت گرفته در شهرستان در حوزه‌های مختلف افزود: با توجه به تحریم‌های کشور در بحث زیرساخت‌ها و محرومیت زدایی شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اولین و مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان در حوزه کشاورزی بوده است که با توجه به شغل اکثر مردم احداث گلخانه توسعه داده شد به گونه‌ای که نیروهای کار بسیاری از شهرستان‌های اطراف مشغول به کار هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان از توسعه طرح‌های صنعتی کشاورزی از جمله ماهی خاویار ،شتر مرغ و احداث سیلو گفت و اضافه کرد :از زمان احداث سیلو، گندم تولیدی شهرستان در سیلو ذخیره می شود که باعث افزایش کیفیت آرد مصرفی شهرستان شده است،
همچنین در سال‌های اخیر تمامی چشمه ها و قنوات شهرستان بهسازی که تاثیر بسیار زیادی در زندگی عشایر و روستاییان شهرستان داشته است.

فرماندار حاجی اباد خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداری رگلاژ راه‌های روستایی در اسرع وقت در حال انجام است .
جهانگیری یادآور شد: در این دولت تعداد ۴ اورژانس بین راهی در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است و تعداد ۲ درمانگاه علاوه بر درمانگاه سایر روستاها در دهستان کوهشاه فعال شده است.
وی گفت: توسعه بیمارستان حاجی آباد دغدغه‌ ای بود که اکنون به لحاظ زیربنا بزرگترین بیمارستان شهرستان های استان است که نیاز به توسعه تجهیزات و امکانات دارد.
وی اضافه کرد: از سال ۹۷ تعداد ۱۵ معدن در کنار احداث کارخانه معدن تنگ و احداث شهرک صنعتی روستای سرچاهان فعال شده است که می‌تواند اشتغال خوبی را به دنبال داشته باشد.

فرماندار حاجی آباد از افتتاح تعداد ۶ مدرسه تا دهه فجر خبر داد و افزود: تاکنون تعداد ۱۲ مدرسه خیرساز جای مدارس کانکسی و استیجاری شهرستان را گرفته است.
وی توسعه شبکه برق روستاها را از دیگر اقدامات انجام شده خواند و گفت: پست برق روستاهای شمال شهرستان راه‌اندازی شده که در روزهای آینده به مدار خواهد آمد و مشکلات برق روستاهای شمالی را رفع خواهد کرد.
جهانگیری متوسط احداث سد در شهرستان را سالی ۱۵ سد عنوان کرد و اضافه کرد: تعداد ۱۳ سد مصوب در سال جاری با کمک بنیاد مستضعفان در بخش احمدی در اولویت کار است.

فرماندار حاجی آباد از اختصاص ۲۵ میلیارد به راه‌های شهرستان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه آن به زودی با اداره راهداری منعقد می‌شود

وی ترانشه حاجی آباد را از مهمترین مشکلات شهرستان عنوان و اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان در این زمینه تراشه هنوز بلاتکلیف است و جان افراد زیادی را می گیرد .
جهانگیری گفت : شهرستان حاجی آباد ورودی استان است که انتظار است مشکل اعتبار آن حل شود.
فرماندار حاجی‌آباد در پایان اتصال گیرنده های تلویزیونی و کمبود تجهیزات و امکانات بیمارستانی را از دیگر مشکلات شهرستان‌ خواند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71940

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.