امام جمعه حاجی آباد، با بیان اینکه همه ترامپ را دیوانه می خوانند نه این ترامپ دیوانه نیست ترامپ مسئول بازسازی نظام سلطه جهانی است این بلا را به جان خودش خریده است و پشت سر حرف های ترامپ یک سیاست قوی وجود دارد. به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد، در ...

امام جمعه حاجی آباد، با بیان اینکه همه ترامپ را دیوانه می خوانند نه این ترامپ دیوانه نیست ترامپ مسئول بازسازی نظام سلطه جهانی است این بلا را به جان خودش خریده است و پشت سر حرف های ترامپ یک سیاست قوی وجود دارد.

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد، در نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد:نخبگان استعدادهای برتر و مایه امید کشور هستند، و ما هیچ گاه نباید وابسته به جایی و یا کشوری باشیم و وابستگی سیاسی باعث توسری خوردن ان کشور خواهد شد.

مختاری افزود:انقلاب اسلامی باعث شد که کشور ما از وابستگی به غرب و شرق رها شود و استقلال سیاسی برای کشور ما به ارمغان بی اورد انقلاب، ایران را از یک کشور وابسته تبدیل کرد به یک کشور قدرتمند که در منطقه دارای اقتدار سیاسی است.

وی بیان داشت:امروز استقلال سیاسی ایران دشمنان ما را عصبانی کرده است انها به دنبال ایران مصرفی و توسری خور و یک کشور عقب افتاده مثل دوران طاغوت ولی امروز ایران یک کشور تاثیر گذار در منطقه می باشد.

مختاری افزود: امریکا یی ها به بهانه های مختلف تحریم های زیادی به کشور ما تحمیل می کنند، این از مکر آمریکا است و ما قبل از انقلاب که موشک و هسته ای نداشتیم انها سال ۵۹ مارا تحریم کردند و بعد از پیروزی انقلاب این تحریم ها را بیشتر کرد.

امام جمعه حاجی آباد بیان داشت: آنها صدام جان کشورما انداختند و جنگ را به ما تحمیل کردند و همیشه به بهنه های مختلف ما را تحریم می کنند امریکا یک کشور استکباری و به دنبال استعمار کشورها هستند و همیشه به دنبال اهداف خود در منطقه می باشد.

مختاری تاکید کرد: مسئولین کشور نباید دچار غفلت و خوابزدگی شوند و بعد از یاوه گویی های رئیس جمهور امریکا مسئولین نظام منجمله رئیس جمهور موضع شفاف و محکمی در مقابل سخنان رئیس آمریکا داشتند که این خوب است و نباید هیچ گاه در مقابل امریکا کوتاه آمد.

وی با بیان اینکه همه ترامپ را دیوانه می خوانند نه این ترامپ دیوانه نیست ترامپ مسئول بازسازی نظام سلطه جهانی است این بلا را به جان خودش خریده است و پشت سر حرف های ترامپ یک سیاست قوی وجود دارد.

امام جمعه حاجی آباد ، ما اجاز نمی دهیم از مراکز نظامی ما دیدن کنند و در مورد موشک ما حرف بزنند ترامپ دیوانه  نما شرایط را ایجاد کرده است که به اهداف شوم خودش دست یابد  ما نباید کلا سرما برود ریئس جمهور امریکا خودش را به دیوانگی زده است شما از مکر امریکا نبایدغفلت کنید چند روز پیش در یک سخنرانی گفته است من ناراحت نیستم که به من دیوانه هم بگویند.

مختاری گفت: ما به یاوه گویی های دشمن باید بی اعتا باشیم زیرا دشمنی آمریکا هیچ گاه تمام  نمی شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65651

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.