مردم روستای دهگلکن رودان در حرکتی داوطلبانه تعداد ۱۲۰ گیرنده دیجیتال ماهواره تحویل دادند. گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، صبح امروز در حرکتی داوطلبانه در روستای دهگلکن رودان با حضور سردار محمد مارانی ، فرمانده احمد محمودی فرماندار؛ سرهنگ عباس زجردور،فرمانده سپاه ناحیه رودان و برخی از مسئولین شهرستانی ...

مردم روستای دهگلکن رودان در حرکتی داوطلبانه تعداد ۱۲۰ گیرنده دیجیتال ماهواره تحویل دادند.

index

گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، صبح امروز در حرکتی داوطلبانه در روستای دهگلکن رودان با حضور سردار محمد مارانی ، فرمانده احمد محمودی فرماندار؛ سرهنگ عباس زجردور،فرمانده سپاه ناحیه رودان و برخی از مسئولین شهرستانی ،تعداد ۱۲۰ گیرنده دیجیتال ماهواره تحویل مقامات داده شد.
مارانی  با اشاره به استارت این حرکت فرهنگی توسط مردم روستای دهگلکن گفت: مردم این روستا در شهرستان رودان همیشه از پیشگامان در عرصه های فرهنگی و انقلابی بوده اند.

وی افزود: مردم این روستا نخستین کسانی بودند که پرچم مبارزه با طاغوت و رژیم پهلوی در شهرستان را علم کردند و نخستین شهید شهرستان رودان از این خطه بوده است.

اقدام مردم دهگلکن مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان با بیان اینکه دشمن تمام توان خودرا برای نابودی این انقلاب بکار گرفته است، بهترین راه ترویج در اشاعه حرکت های اصیل و انقلابی را عملگرایی موعظه گران برشمرد.

وی افزود: اقدام مردمی این روستا در واقع مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است و مطمئنا در تاریخ ماندگار خواهد شد.
مارانی تصریح کرد: این حرکت ها با پشتیبانی فکری و معنوی ولایت فقیه هم اکنون الگویی برای دیگر آزادی خواهان و مسلمانان و مردم یمن بحرین،سوریه ،عراق و یک سو کشورهای مسلمان نیز با تاسی از انقلاب اسلامی ایران در مقابل ظلم وجود جامعه اسلامی قد علم کردند.
فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان با اشاره به آغاز جنگ جدیدی به نام جنگ نرم که گستره وسیعی از ابعاد زندگی مردم مسلمان ئ بخصوص مردم ایران را دربرگرفته است خاطر نشان کرد:ماهواره، اینترنت و رسانه از مهم ترین ابزار این جنگ بشمار می روند که همگی در گام نخست به دنبال از بین بردن ریشه های اعتقادی و اصیل خانواده ایرانی هستند و با ایجاد تزلزل در بنیاد خانواده ها به دنبال پرورش نسلی منطبق با آموزه های دلخواه جامعه غربی هستند.
وی بیان داشت: بهترین راه برای مقابله با ماهواره که مبلغ و مروج فساد و بی بند و باری در خانواده است ، آگاهی دادن درباره مضرات آن و نیز بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای شناساندن معایب ماهواره به خانواه هاست.
فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در پایان ضمن تقدیر از ستاد یادواره شهدای دهگلکن در راستای فراهم کردن زمینه شکل گیری این حرکت تحسین برانگیز گفت: امیدواریم دیگر مناطق کشور نیز با بهره گیری از این روش و آگاهی دادن به مردم زمینه دیگر حرکت های خود جوش مردمی در عدم استفاده از گیرنده های امواج مسموم ماهواره را فراهم کنند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24567

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.