رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف ۹۰۶۸ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گرهوئیه  شهرستان خبر داد. مهندس شکاری رئیس اداره منابع طبیعی حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: براساس گزارشات واصله از طریق  سامانه تلفنی ۱۵۰۴ مبنی بر تصرف اراضی ملی در منطقه گرهوئیه نیروهای یگان ...

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف ۹۰۶۸ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گرهوئیه  شهرستان خبر داد.

مهندس شکاری رئیس اداره منابع طبیعی حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: براساس گزارشات واصله از طریق  سامانه تلفنی ۱۵۰۴ مبنی بر تصرف اراضی ملی در منطقه گرهوئیه نیروهای یگان حفاظت این اداره به محل اعزام و از تصرفات پیشگیری بعمل آمد و پس از بررسی وضعیت اراضی هماهنگ های لازم با دستگاه قضایی صورت پذیرفت و اراضی ملی که به صورت حفر و گوده و غرس نخیلات تصرف شده بود با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و نیروی انتظامی رفع تصرف گردید و از دست متصرف خارج شد.

شکاری ارزش ریالی این اراضی را ۴۵میلیون ریال عنوان کرد و در پایان از کلیه کسانی که در زمینه حفظ و حراست از منابع طبیعی فعالیت می کنند تشکر کرد.

در ادامه ریاست دادگستری شهرستان نیز در این زمینه گفت: تعامل و همکاری بین دادگستری و منابع طبیعی در حفظ و حراست از انفال عمومی و اراضی ملی نقش بسیار مهمی دارد و جلوگیری از تخلفات و تصرفات در اراضی ملی و برخورد قاطع با متخلفین از اولویت های مهم دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی می باشد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67920

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.