فرماندار حاجی آباد  از رشد ۲۱ درصدی بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و طبیعی شهرستان نسبت به مدت مشابه نوروز گذشته خبر داد و گفت: از یکم فروردین تا پنجم فروردین، ۹۰۰۰هزار و ۷۲۲ نفر گردشگر از حاجی آباد دیدن کرده است. به گزارش خبرنگار پیارم؛ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد صبح امروز در جمع ...

فرماندار حاجی آباد  از رشد ۲۱ درصدی بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و طبیعی شهرستان نسبت به مدت مشابه نوروز گذشته خبر داد و گفت: از یکم فروردین تا پنجم فروردین، ۹۰۰۰هزار و ۷۲۲ نفر گردشگر از حاجی آباد دیدن کرده است.

به گزارش خبرنگار پیارم؛ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در این مدت ۹۰۰۰ هزار و ۷۲۲ میهمان و مسافر نوروزی در اماکن اقامتی شهرستان اسکان یافته اند.

جهانگیری تصریح کرد: این تعداد مسافر نوروزی در مهمانپذیرها، اقامتگاه های بوم گردی، خوابگاه های آموزش و پرورش و نیز کمپ هایی که توسط شهرداری در پارک ها مستقر کرده، اسکان یافته اند.

به گفته وی در بحث اسکان امسال نسبت به مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته ایم و همچنین از انجام ۱۰ مورد نظارت بر واحد های اقامتی و تاسیسات گردشگری  شهرستان طی این مدت خبرداد و گفت: نظارت بر واحد های اقامتی، پذیرایی و تاسیسات گردشگری بصورت مستمر در ایام نوروز در برنامه قرار دارد.

فرماندار حاجی آباد در ادامه افزود: بازدید از امامزاده سید محمد-پارک خلیج فارس -پارک مسافر-پارک دولت۵٠٠٠نفر، ٢ستاد اسکان اموزش و پرورش١۴٢٢-مهمانسراها و مهمانپذیرها٩٠٠نفر، جمع کل٢٣٢٢نفر، بازدید از قلعه تاریخی حاجی اباد٨٠نفر، بازدید از ابشار تزرج١٧٠٠نفر، بازدید از گردشگری بخوان و فارغان٧٠٠نفر، بخش احمدی٣٠٠نفر بازدید داشتند.

جهانگیری اضافه کرد: در نوروز امسال ۲۴ واحد آموزشی آموزش و پرورش شامل ۱۹۲ کلاس درس  آماده اسکان مسافران است.

وی همچنین به اماکن اسکان موقت شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: در شهر ستان در سه نقطه پارک دولت، خلیج فارس و پارک عمران و مسافر و محل امامزاده سید محمد در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ ظرفیت اقامتی شهرستان  را تامین می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67663

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.