امام جمعه موقت حاجی آباد گفت تبدیل قبله مسلمانان به پایتخت رژیم صهیونیستی باعث برافروختن شعله های خشم مسلمانان جهان خواهد شد که دیگر ترامپ قادر به خاموش کردن آن نخواهد بود و رژیم صهیو نیستی را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختار صادقی، امام جمعه موقت ...

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت تبدیل قبله مسلمانان به پایتخت رژیم صهیونیستی باعث برافروختن شعله های خشم مسلمانان جهان خواهد شد که دیگر ترامپ قادر به خاموش کردن آن نخواهد بود و رژیم صهیو نیستی را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.
به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختار صادقی، امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تلاویو به قدس شریف، گفت: این موضوع فریاد جهان را درآورده، نه تنها جهان اسلام حتی هم پیمانان آمریکا هم دادشان در آمده است.
امام جمعه موقت حاجی آباد افزود: اعلام به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ، بازی کردن با احساسات یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان است.
صادقی بیان داشت: تبدیل قبله مسلمانان به پایتخت رژیم صهیونیستی باعث برافروختن شعله های خشم مسلمانان جهان خواهد شد که دیگر ترامپ قادر به خاموش کردن آن نخواهد بود و رژیم صهیو نیستی را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.
وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام(ره) بیان داشت: نهادهای فرهنگی باید مردم را به ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی و اهلبیت فرا خوانند.
امام جمعه موقت حاجی آباد اشاره ای هم به افتتاح حوزه علمیه در شهرستان توسط مدیریت عالی حوزه علمیه قم کرد و افزود: انشالله افتتاح حوزه علمیه در شهرستان منشاء خیر و برکات فراوان برای مردم شریف شهرستان حاجی آباد باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66239

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.