فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت دولت در شهرستان حاجی آباد بیش از 82 طرح و پروژه عمرانی در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 91 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید. ...

حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید خدمات شایسته‌ای در شهرستان حاجی آباد به خصوص در حوزه اشتغالزایی انجام شده است.

فرماندار حاجی اباد بیان کرد: در حاجی آباد در حوزه کشاورزی با پیگیری های انجام شده  اشتغال خوبی ایجاد  کرده ایم و آماده واگذاری زمین به متغاضیان بخش کشاورزی می باشیم.

جهانگیری تصریح کرد:امسال در هفته دولت ما در پروژه ها ۵۵ درصد و از لحاظ ریالی ۱۱۷ درصد رشد داشتیم و بیشتر طرح های افتتاحی در هفته دولت مربوط به بخش کشاورزی و اشتغال زدایی است.

*بیشترین پروژه های افتتاحی با ۵۰ میلیاردو ۲۷۵ میلیون تومان مربوط به حوزه کشاورزی  

وی گفت : ازنظر اعتباری بیشترین پروژه ها مربوط به جهاد کشاورزی با ۵۰میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان ، بخش حمل و نقل با ۶ پروژه در حوزه راهداری با ۲۱ میلیارد توان اعتبار و انرژی چهار میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان می باشد.

وی همچنین بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی رانیز متعلق به سازمان جهاد کشاورزی با ۲۶، حوزه حمل نقل با ۶ پروژه ، عمران  روستایی و شهری ۳۴ پروژه ، آبفار چهار پروژه و بخش انرژی با ۹ پروژه دانست.

فرماندار حاجی آباد افزود: در بخش کشاورزی ۲۶ پروژه با اعتبار پنج میلیاردو ۲۷۵ میلیون تومان  ، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار ۲۵۳هکتار که تاثیر زیادی در کاهش مصرف آب در این حوزه داشته است ، ایجاد ۱۶ هکتار گلخانه با اشتغالزایی ۲۴۰ نفر  و در بحث کنترل سیل و ذخیره منابع آبی  چهار سد احداث شده است.

جهانگیری از افتتاح سیلو گندم ۵۰ هزار تنی بزرگترین سیلو ذخیر کندم استان هرمزگان در هفته دولت خبر داد و افزود: این سیلو زمینه اشتغال ۲۰ نفر به طور مستقیم و با اعتبار ۱۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و جهت ذخیر گندم شهرستان و استان هرمزگان احداث شده است.

وی از دیگر پرژه های بخش کشاورزی افتتاح مزرعه پرورش ماهی خاویاری در شهرستان می باشد که در این یکی دوسال سه مزرعه در سطح شهرستان ایجاد شده است.

فرماندار حاجی آباد از افتتاح بزرگترین اورژانس شمال استان هرمزگان با زیربنا ۱۱۰۰متر مربع خبر داد و گفت: با افتتاح این اوژانس ۲۵ تحت به تعداد تخت های بیمارستان اضاف می شود که بخش های اتاق عمل ، ایزوله، بخش زنان و زایمان و اطفال نیز به طور جداگانه مجهز شده اند.

جهانگیری با بیان اینکه در بخش عمران شهری و روستایی ۳۴ پرژه با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد افزود: بیشتر پرژه های هفته دولت در روستا ها به بهره برداری می رسد و هدف دولت خدمات بیشتر به روستا ها و مناطق محروم می باشد.

وی در بخش ابفار چهار پروژه با اعتبار سه میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ما در بخش آموزش و حوزه فرهنگی ۲۷ پروژه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسانیم.

نماینده عالی دولت در حاجی آباد گفت: این طرحها در بخش کشاورزی و شیلات شامل اجرای سیستم آبیاری قطره ای در بخش عمران روستایی و خدماتی نیز بهسازی معابر و جمع آوری و هدایت آبهای سطحی توسط سه سد  و همچنین بهسازی و آسفالت معابر روستاها با مشارکت مردم به بهره برداری می رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68698

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.