حجت الاسلام صادقی با اشاره به هفته بسیج، بسیج را یک فرهنگ برشمرد و گفت: بسیج فرهنگ آمادگی در دفاع از دین و ارزش‌ها است و سپاه پاسداران تدارک‌کننده این فرهنگ است. چرا که فرهنگ بسیجی دستور قرآن است. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه ، به هفته وحدت اشاره و با بیان اینکه وحدت با شعار شکل نمی‌گیرد تصریح کرد: وحدت یعنی جان اسلام باید مشت محکمی بر دهان آمریکا باشد و امیدواریم وحدت روز به روز در کشور ما در حال ازدیاد باشد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به هفته بسیج، بسیج را یک فرهنگ برشمرد و گفت: بسیج فرهنگ آمادگی در دفاع از دین و ارزش‌ها است و سپاه پاسداران تدارک‌کننده این فرهنگ است. چرا که فرهنگ بسیجی دستور قرآن است.

 

وی با اشاره به ایام هفته وحدت و تقارن آن با هفته بسیج بیان کرد: تمامی شهدای دوران دفاع مقدس انسان‌های وارسته‌ای بودند که برای حفظ اسلام ایثار جان داشته و راه سعادت را به روی انسان‌ها باز کردند و در آخر سعادتمند شدند

 

صادقی اضافه کرد: خداوند متعال انبیای الهی را برای هدایت بشریت فرستاد که دستاورد همه انبیای الهی وجود پاک و نازنین پیامبر خاتم (ص) است که به مقام عبودیت رسیدند و هیچ انسانی به این جایگاه دست نیافته بود، به‌ طور صریح در آیه اول سوره مبارکه اسرا به این مسأله اشاره‌ شده است.

 

وی ادامه داد: برای انسان‌هایی که ایمان به حضور مبارک رسول خاتم داشته باشند، وجود حضرت می‌تواند به‌ عنوان الگوی تمام بشریت و مظهر تمام اسمای الهی باشد.

 

خطیب نماز جمعه حاجی آباد با بیان اینکه فرهنگ بسیجی عامل پیروزی بوده و است گفت: فرهنگ بسیجی در عراق جواب داد و موسل را از شر جنایتکاران داعشی ازاد کرد. در لبنان حزب‌الله و مقاومت رژیم صهیونیستی را به روز سیاه نشاندند. در یمن و فلسطین نیز همینگونه بود.

 

صادقی فرهنگ بسیجی را سرمایه دانست و سلام و درود خداوند بر امام که با غرس این شجره طیبه جهان اسلام را از نعمت عظیم برخوردار کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69201

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.