رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد گفت: بسیج دانشجویی بازوی توانمندی برای انقلاب اسلامی است و این نهاد مردمی و انقلابی همیشه در اجرای برنامه های فرهنگی یاری رسان بسیج و سپاه است. ...

به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، صبح امروز دکتر محمد حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد با سرهنگ پاسدار محمد سالاری دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ سالاری فرمانده سپاه حای آباد در این دیدار از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان حاجی آباد به جهت حمایت و پشتیبانی از بسیج دانشجویی و بسیج اساتید تقدیر و تشکر کردند و افزودند: انشاءالله با برنامه ریزی مشترک در زمینه فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی و از همه مهم تر تبیین بیانیه ی گام دوم انقلاب اقدام موثری را در سطح شهرستان داشته باشیم.

جناب سرهنگ سالاری در ادامه دانشگاه آزاد اسلامی را از بدنه اصلی نظام جمهوری اسلامی نام برد و اعلام کرد با توجه به ظرفیت های دانشگاه بتوانیم کارهای فرهنگی و اجتماعی خوبی در آینده انجام دهیم.

دکتر حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد هم در این دیدار بیان داشت: بسیج دانشجویی بازوی توانمندی برای انقلاب اسلامی است و این نهاد مردمی و انقلابی همیشه در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری یادواره شهداء و انجام برنامه های مردمیاری و محرومیت زدایی، یاری رسان بسیج و سپاه بوده اند.

حیدری نارمندی در این نشست گزارشی از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد و مقرر شد طرح پژوهشی بررسی بزهکاری در نوجوانان و جوانان با رویکرد فقهی و حقوقی انجام گیرد همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی بسیج در نواحی شهرستان راه اندازی گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72910

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.