رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت بسیج یک ظرفیت عظیم و سرمایه ملی برای همه دولت هاست و هر دولتی که هوشمندانه عمل کند از ظرفیت بسیج استفاده می کند؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس فرماندهان نظامی ما هوشمندانه عمل و بسیج را شناخته و از آن استفاده کردند. پیارم سردار محمدرضا نقدی، رئیس ...

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت بسیج یک ظرفیت عظیم و سرمایه ملی برای همه دولت هاست و هر دولتی که هوشمندانه عمل کند از ظرفیت بسیج استفاده می کند؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس فرماندهان نظامی ما هوشمندانه عمل و بسیج را شناخته و از آن استفاده کردند.

image114972

پیارم سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیشنهادی از سوی دولت برای استفاده از اقدامات ابتکاری و جهادی بسیج به این نهاد شده است، اظهار داشت: تا کنون دولت هیچ گونه درخواست یا پیشنهادی برای استفاده از پتاسیل عظیم بسیج نداده است.

وی همچنین گفت: بسیج از قبل آماده کمک به دولت بوده است و پیشنهادات ارزنده زیادی را در حدود ۱۰ ماه پیش برای رئیس جمهور فرستاده که از آن زمان تا کنون منتظر پاسخ دولت هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این پیشنهادات بسیار ارزنده بوده؛ به طوری که در عرصه اقتصادی بسیار تحول زا و در راستای حرکت‌های رو به جلو و به دست آوردن موفقیت‌هایی در این زمینه است.

سردار نقدی همچنین خاطرنشان کرد: البته اگر دولت طرح های بهتری را دنبال می‌کند، ظرفیت عظیم بسیج آمادگی دارد که به کمک دولت در این زمینه بیاید؛ ولی تا کنون دولت درخواستی در این خصوص نداشته است؛ این در حالی است که پیگیری هایی هم در این زمینه انجام شده و قرار است در هفته بسیج باز هم موضوع پیشنهادهای بسیج به دولت را پیگیری کنیم.

وی همچنین یادآور شد: ظرفیت بسیج یک ظرفیت عظیم و سرمایه ملی برای همه دولت هاست و هر دولتی که هوشمندانه عمل کند از ظرفیت بسیج استفاده می کند؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس فرماندهان نظامی ما هوشمندانه عمل و بسیج را شناخته و از آن استفاده کردند و امروز هم به عنوان بزرگترین نیروی بازدارنده از آن استفاده می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تأکید بر اینکه اگر دستگاه های اقتصادی هم همین برنامه را داشته باشند و از ظرفیت بسیج بهره بگیرند، قطعاً فواید آن را خواهند دید، خاطرنشان کرد: توصیه ما هم به دستگاه های اقتصادی در دولت این است که جلو آمده و از ظرفیت بالای بسیج در این راستا استفاده کنند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24308

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.