همایش پیاده وری خانوادگی با حضور بسیجیان روستای برآفتاب و معدنوئیه  و فرمانده سپاه حاجی آباد در روستای برآفتاب و معدنوئیه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، به مناسبت گرامی داشت دهه فجر با حضور جمع کثیری از خانواده های  برآفتابی و معدنوئیی همایش پیاده روی خانوادگی در اینروستاها توسط حوزه المهدی هاشم آباد برگزار شد. روستائیان ...

همایش پیاده وری خانوادگی با حضور بسیجیان روستای برآفتاب و معدنوئیه  و فرمانده سپاه حاجی آباد در روستای برآفتاب و معدنوئیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، به مناسبت گرامی داشت دهه فجر با حضور جمع کثیری از خانواده های  برآفتابی و معدنوئیی همایش پیاده روی خانوادگی در اینروستاها توسط حوزه المهدی هاشم آباد برگزار شد.

روستائیان در این همایش پیاده روی مسیر یک کیلومتری را پیاده طی کردند.

فرمانده سپاه حاجی آباد  در حاشیه این همایش عنوان کرد : ایجاد شور و نشاط در بین روستائیان  به ویژه جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش پیاده روی بوده است.

لازم به ذکر است که در پایان این همایش که با همکاری حوزه مقاومت المهدی هاشم آباد،  برگزار شد به قید قرعه به تعداد ۲۰ نفر جوایزی شامل دوچرخه، لباس ست ورزشی و همچنین جوایز نقدی اهداء گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67143

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.