مراسم شب شهادت امام علی (ع) (شب قدر) در مسجد جامع و دیگر مساجد حسینه های سطح شهرستان و امامزادگان سید محمد(ع) حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد ، همزمان با ایام شهادت مظلومانه مولی‌الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن حضرت با حضور قشرهای مختلف مردم در ...

مراسم شب شهادت امام علی (ع) (شب قدر) در مسجد جامع و دیگر مساجد حسینه های سطح شهرستان و امامزادگان سید محمد(ع) حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد ، همزمان با ایام شهادت مظلومانه مولی‌الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن حضرت با حضور قشرهای مختلف مردم در حاجی آباد برگزار شد.

در این مراسم، بعد از نماز مغرب و عشاء شرکت کنندگان در عزای شهادت جانکاه و مظلومانه مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام به سوگواری پرداختند.

در این شب پس از قرائت زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر و مداحی توسط ذاکرین اهل بیت (ع) مراسم قرآن به سر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه نتیجه منزلت شب قدر از یک سو و تقدیر و معین شدن امور از طرف دیگر، تبدیل سیئات به حسنات است که در شب قدر محقق می‌شود، توصیه کرد: غسل کرده و با عمل به دستورات وارد شده، به بهترین روش این شب‌ها را احیا بداریم تا از مناقب و فضایلی که خداوند برای مؤمنان مقدر کرده است، بهره‌مند شویم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68120

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.