فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان از برگزاری 50 برنامه شاخص همزمان با این هفته خبر داد. ...

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان از برگزاری ۵۰ برنامه شاخص همزمان با این هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پیارم، سرهنگ محمد میرزاده، فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه داشتن استقلال و حق تعیین سرنوشت را دلایل انتخاب انقلاب اسلامی از سوی ملت ایران دانست و گفت: این موضوع سبب دشمنی ۴۱ ساله کشورهای سلطه گر علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی در ادامه با اشاره به ایستادگی و موفقیت ملت ایران در برابر کشورهای استکباری اشاره کرد و افزود: اتکا به قدرت الهی و داشتن روحیه خودباوری رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان شده است.

از دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین بخش از تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان یک انگیزه برای دستیابی به موفقیت و دستاوردهای بیشتر الگوبرداری شود.

وی با اشاره به اینکه سال‌ها است که دشمن با تحریم و فشار به دنبال آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در طول این سال‌ها ملت ایران به این خودباوری رسیده که با تکیه به توان داخلی می‌تواند موفق شود.

میرزاده به دستاوردهای دفاعی ایران نیز اشاره و بیان کرد: وقتی که توانایی ساخت موشک‌های نقطه زن را داریم قطعاً در حوزه اقتصادی نیز می‌توانیم با بهره گیری از جوانان موفق عمل کنیم.

افتتاح ۳۴ طرح های محرومیت زدایی در حاجی آباد

وی از بهره برداری و افتتاح از ۳۴ طرح آبرسانی، دوخانه عالم و دومسجد که با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساخته شده در هفته دفاع خبرداد.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر به دانش آموزان ، اهدا تنورگازی به چند خانم سرپرست خانوار بخشی از این برنامه‌ها است.

میرزاده  رونمایی از فروشگاه انلاین جهت فروش محصولات اقتصاد مقاومتی ، تجلیل از ۴۰ پیشکسوت دفاع مقدس، برگزاری مسابقه پوستر با موضوع دفاع مقدس به صورت مجازی بخش دیگری از برنامه‌های این هفته در حاجی آباد اعلام کرد.

فرمانده سپاه حاجی آباد، تصریح کرد: اعزام گروه های جهادی  در مناطق محروم ، برپایی نمایشگاه عکس، خاطره گویی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، به صدا درآوردن زنگ مقاومت ، عطرافشانی و غبار رویی شهدای شهرستان ، تجلیل از رزمندگان و مدافعان سلامت، فضاسازی مساجد و حسینیه ها از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان به حساب می آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72230

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.