در نشست امروز فرماندار حاجی آباد و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با دهیاران و اعضای شورای اسلامی ، مشکلات بخش فارغان بررسی شد. حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد بر تسریع روند ساخت سد روستای میمند تاکید کرد. به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این نشست با اشاره به اقدامات عمرانی ...

در نشست امروز فرماندار حاجی آباد و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با دهیاران و اعضای شورای اسلامی ، مشکلات بخش فارغان بررسی شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد بر تسریع روند ساخت سد روستای میمند تاکید کرد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این نشست با اشاره به اقدامات عمرانی و خدماتی اظهار کرد :در حوزه راه ،آب ،اینترنت،زیرساخت ها و توسعه کشاورزی شهرستان بر کسی پوشیده نیست، با توجه به تحریم های کنونی و شرایط اقتصادی کشور عزم دولت خدمت برای احاد مردم بوده و در خدمات رسانی به مردم دولت کوتاهی نکرده است.

فرماندار حاجی آباد در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: تلاش شبانه روزی مدیران در ارائه خدمات قابل تحسین است ، توزیع اعتبارات شهرستان بر اساس شاخص جمعیتی مناطق توزیع و بر اساس نیازها برای هر بخش پیش بینی می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان حاجی آباد اضافه کرد:مدیران باید تلاش کنند آنچه شایسته و در خور شان مردم است ارائه نمایند چرا که مردم سرمایه این نظام هستند و باید به آنان توجه و مشکلاتشان رفع شود .

جهانگیری ادامه داد:در بحث کشت گلخانه ای رشد بسیار چشم گیری در سطح شهرستان داشتیم و طی سه سال گذشته از ۴۰ هکتار به ۱۷۳ هکتار به بهره برداری رسیده است ، حرکت خوبی از اقدامات دولت و صندوق توسعه ای استان پیش بینی شده بود و از ۲۶۵ میلیارد صندوق توسعه استان ۹۰ میلیارد به شهرستان حاجی آباد تعلق گرفته که حاصل تلاش و زحمات مدیران این شهرستان بوده است.

وی بیان داشت:بسیاری از مشکلات مطرح شده در حوزه آبخیزداری و راهدارای اعتبار بوده و امسال وقفه ای بدلیل تغییر و تحول راه روستایی به راهدارای ایجاد شده که تا پایان شهریور ماه پیمانکار پروژ ها مشخص و کار دنبال خواهد شد.

فرماندار حاجی آباد در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: آب از نیازهای اولیه تمامی مردم است و مدیران باید پاسخگو باشند .

وی گفت: پیگیریهای لازم جهت تامین اعتبار آب شرب مرکز بخش( شهر فارغان) ، روستاهای مزرعه و بندکوه صورت پذیرفته و در دست اقدام است، چاه حفاری شده و هر چند سریعتر در مدار قدار خواهد گرفت .

نماینده عالی دولت در شهرستان در خطاب به دهیاران افزود:درآمد زایی دهیاران جزء الزامات است و باید به خودکفایی برسند و با فعال نمودن تعاونی دهیاران و ارائه طرحهای اشتغالزا بستر درآمد زایی و اشتغال در سطح روستاهای خود فرهم‌نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72198

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.