جانشین منابع انسانی کل نیروهای مسلح گفت: ما خبر موثق داریم که برخی از مدیران عامل تیم ها و مربیان هم در قضیه کارتهای معافیت بازیکنان نقش داشته اند که حتی در اعترافات برخی از بازیکنان هم آمده است. سردار کمالی جانشین منابع انسانی کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی شبکه ...

جانشین منابع انسانی کل نیروهای مسلح گفت: ما خبر موثق داریم که برخی از مدیران عامل تیم ها و مربیان هم در قضیه کارتهای معافیت بازیکنان نقش داشته اند که حتی در اعترافات برخی از بازیکنان هم آمده است.

image143934

سردار کمالی جانشین منابع انسانی کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص چگونگی برخورد با بازیکنان متخلف اظهار داشت: ما معتقدیم افرادی که تخلف کرده اند به چند دسته تقسیم می شوند،عده ای آگاهانه وارد این قضیه شده اند و با رشوه برای خود کارت پایان خدمت درست کرده اند و عده ای هم هستند که شاید آگاه نبوده اند، مدیر عامل و مربی به آنها پیشنهاد داده اند و آنها هم پذیرفته اند.
وی در ادامه گفت: مجازات کردن فوتبالیستها دست ما نیست آنها دارای پرونده در قوه قضائیه هم هستند و در آنجا تصمیم می گیرند که چگونه با این بازیکنان برخورد شود.
سردار کمالی افزود: ما خبر موثق داریم که برخی از مدیران عامل تیم ها و مربیان هم در قضیه کارتهای معافیت بازیکنان نقش داشته اند که حتی در اعترافات برخی از بازیکنان هم آمده است که مدیران عامل و مربیان به بازیکنان پیشنهاد داده اند که مبلغی از قراردادشان را کم می کنند و کارت معافیت به آنها می دهند.
جانشین منابع انسانی کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: با افرادی هم که به این بازیکنان پیشنهاد تهیه کارت معافیت داده اند هم برخورد قاطع خواهد شد.
سردار کمالی همچنین در خصوص اینکه آیا جلسه ای هم در آینده با کی روش برگزار خواهند کرد یا خیر تاکید کرد: خیر ما در این زمینه هیچ برنامه ای برای جلسه با کی روش نخواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24069

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.