فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع بازاریان با بیان اینکه بازاریان در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی دشمن هستند از اصناف خواست با مشتری‌مداری و رعایت انصاف به رونق تولید داخلی و افزایش تاب‌آوری اقتصادی مردم کمک کنند. ...

به گزارش پیارم، سرگرد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع بازاریان و رئیس اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف حاجی آباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ویژگی‌های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که ایران با چالش‌های داخلی همچون مقابله با گروهک‌های معاند مواجه بود دشمنان تمام توان خود را برای براندازی انقلاب بکار گرفتند و چالش بیرونی را با آغاز جنگ بر کشورمان تحمیل کردند.
میرزاده افزود:بازاریان و صنعتگران در دوران دفاع مقدس با تمام توان در خدمت انقلاب بودند و در تبدیل نهال نوپای انقلاب به درخت و تنومند امروز نقش بسزایی داشتند تا امروز معادلات منطقه بدون ایران رقم نمی‌خورد و این حاصل ایستادگی و اقدامات غیورمردانه فرزندان این سرزمین است.

فرمانده سپاه حاجی آباد اظهار داشت: اگر آن روز تعدادی از بازاریان نتوانستند در جبهه‌های جنگ حضور داشته باشند ولی همواره کمک رسان و پشتببان مالی و امکاناتی نیروهای مسلح بودند.
سرگرد میرزاده افزود: کشور امروز با جنگ اقتصادی تمام عیار مواجه است و بی‌شک مهمترین عناصر تاثیرگذار در این عرصه بازاریان و تولیدکنندگان هستند که با نقش فعال، مشتری‌ مداری و انصاف می‌توانند منجر به رونق تولید، شکوفایی و افزایش تاب‌آوری اقتصادی مردم شوند.

وی با بیان اینکه هر مغازه سنگر اقتصادی است، اضافه کرد: در جنگ امروز بازار مهمترین جایگاه را در عرصه تولید و توزیع دارد و امروز بازاریان جلوتر از فرماندهان نظامی در خط مقدم جنگ اقتصادی حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه حاجی آباد با تاکید بر اینکه متاسفانه عده ای فرصت طلب با استفاده از این فضا به گرانی اجناس می پردازند افزود :امروز گرانی مسئله بسیار دشوار برای مردم شده و بر زندگی مردم فشار عجیبی آورده است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70371

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.