مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: اگر کشوری برخوردار از برقراری امنیت و آرامش باشد، بی‌شک رفاه‌ اجتماعی شامل مردم می‌شود که ایران‌ اسلامی امروز مقتدرترین و با امنیت‌ترین کشورها در دنیا به شمار می‌روند. به گزارش پایگاه خبری پیارم حاجی‌آباد، عزیزالله کناری، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان صبح امروز در جلسه با ...

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: اگر کشوری برخوردار از برقراری امنیت و آرامش باشد، بی‌شک رفاه‌ اجتماعی شامل مردم می‌شود که ایران‌ اسلامی امروز مقتدرترین و با امنیت‌ترین کشورها در دنیا به شمار می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری پیارم حاجی‌آباد، عزیزالله کناری، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان صبح امروز در جلسه با بخشداران، شهرداران، دهیاران و شورای اسلامی روستاها در سخنانی ضمن قدردانی از فرماندار ، دستگاههای نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان اظهار داشت: امروزه یکی از شاخصه‌های اصلی حاکمیت، بحث امنیت است .

عزیزالله کناری با تاکید بر هوشیاری ملت فهیم ایران با توجه به هجمه‌های اقتصادی دشمنان بیان داشت: هیچ ملاکی در جامعه امروز بهتر از امنیت پایدار نیست.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون از جان‌گذشتگی شهدای‌انقلاب و شهدای مدافع‌حرم است اذعان داشت: اگر امنیت پایدار برقرار باشد، همه مسائل اقتصادی و معیشتی حل‌شدنی است و می‌بینیم کشورهای منطقه امروز در ناامنی مطلق بسر می‌برند و امنیت، نعمتی است که خدای‌ متعال نصیب مردم این کشور کرده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری‌ هرمزگان در ادامه سخنانش، شهرستان‌حاجی‌آباد را یکی از شهرستان‌های شاخص در بعد امنیت برشمرد و اذعان داشت: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌های مخلصانه نیروهای نظامی و انتظامی است و مهم‌ترین شاخصه و اولویت امروز؛ امنیت روانی و اخلاقی جامعه است که در این راستا بستر لازم و تدابیری اندیشیده شده تا جامعه از این بحران نجات پیدا کند.

کناری، امنیت و سلامت را دو مقوله ناشناخته در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: مردم باید با توجه به اهداف شوم استکبار‌ جهانی برای وجود ناامنی در کشور به این باور برسند که هیچ ملاکی در جامعه امروز بهتر از امنیت نیست.

شهرستان حاجی آباد یکی از بهترین شهرستان های استان در بعد امنیت است

فرماندار حاجی‌آباد با اشاره به اینکه تا کنون گامهای موثری در راستای ثبات‌ امنیت در این شهرستان از سوی دستگاه‌های نظامی‌ و‌ امنیتی برداشته شده اذعان داشت: شوراهای اسلامی و دهیاران همگام با دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت در شهرستان حرکت می‌کنند و با همکاری آنها و تلاش دستگاه‌های امنیتی در سالی که گذشت، در بحث کشفیات؛ ۷۹ درصد قاچاق کالا و ۴۹ درصد مواد مخدر به نسبت سنوات گذشته رشد داشته است.

وی استفاده از ظرفیت‌های بومی را لازمه پیشرفت، توسعه و آبادنی شهرستان برشمرد و اذعان داشت: نباید حس‌ ناامیدی و بی‌اعتمادی نسبت به نیروهای‌بومی در بین مردم شکل بگیرد و دولت نسبت به بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل نیروهای بومی توجه ویژه‌ای دارد و با وجود نیروهای بومی، اعتماد و آرامش بیشتری در بین مردم حاصل می‌شود.

جهانگیری بر اهمیت تعامل بیش از پیش دهیاران، شوراهای اسلامی با دستگاههای‌ اجرایی و نظامی و امنیتی برای توسعه، نظم و امنیت در روستاها تاکید کرد و خاطرنشان ساخت:امروز تعامل‌ و‌ همکاری در همه حوزه‌ها لازم و ضروری است و هیچ اموری بدون این مقوله مهم به نتیجه نرسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68641

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.