اولین همایش سرمربیان درس آمادگی دفاعی همراه با شرح وظایف سرمربیان و سرگروهان این درس برگزار شد. به گزارش پیارم،  اولین همایش سرمربیان درس آمادگی دفاعی شهر ستان حاجی آباد در سالن آموزش و پرورش  برگزار شد. در این همایش علیرضا تابش فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حاجی آباد، پیرامون اهمیت درس آمادگی دفاعی به عنوان ...

اولین همایش سرمربیان درس آمادگی دفاعی همراه با شرح وظایف سرمربیان و سرگروهان این درس برگزار شد.

1

به گزارش پیارم،  اولین همایش سرمربیان درس آمادگی دفاعی شهر ستان حاجی آباد در سالن آموزش و پرورش  برگزار شد.

در این همایش علیرضا تابش فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حاجی آباد، پیرامون اهمیت درس آمادگی دفاعی به عنوان یک مهارت و کیفیت بخشی به روند تدریس گفت: دبیران درس آمادگی دفاعی باید تدریس اثر بخش داشته باشند که نتیجه آن تغییر رفتار مطلوب در دانش آموز خواهد بود که انتخاب داوطلبانه راهیان نور از آن جمله است.

پس از آن بهزاد امامدادی مسئول عملیات سپاه حاجی آباد با بیان اهداف اجرای برنامه های ماهواره در مورد آسیب ها و مضرات آن سخنرانی نمودند.

در این جلسه ضمن هماهنگی بیشتر بر اجرای برنامه های تئوری و عملی این درس، بر پیگیری جدی در خصوص اهمیت و نگاه به این درس به عنوان کتاب آموزش بصیرتی و معرفتی از نظر مسئولان مدیران مدارس و معلمین تأکید شد و خواستار اجرای کامل ماده واحد قانونی این درس مصوب مجلس شورای اسلامی شد.

SAM_1925

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24176

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.